Nyt on johonkin kuntoon saatu appelssiini pinnat ja haalistumat vesihionnan ja myllyn jäliltä

Sävyerot , valumat ja applessiini pinnat hävis oikeestaan kokonaan





Vielä kilventaustat pitäis lätkästä ja uudet kilven käydä konttorilta kun irvistelee ilkeesti ruosteiset ja vanhat kilvet. Putken pääkin pitäis fiksailla, kun entisen omistajan tuusaama "tupla ulostulo" ei oikeen silmää miellytä. Mielessä ollu rosterinen 2,5" tai 3" "pappamutka". En oo ainakaa vielä kellään muulla nähny samanlaista.
Tuli kans sisustan "Paranteluu" alotettuu nahkasisustalla

josta nyt ei oo kuvia kun myyjän ottamat. Tuli huomattuun ettei 700 jakkarat menekkään taakse ilman tappeluu


[/URL]
Vielä pitäis jotain punasta sisustaan saada kun kaikki mustaa niin suunnitteella olis viininpunasella nahalla, jossa ristiin musta tikkaus vetästä ovien sisukset, niskatuet ja keskikonsolin "kyynärnoja". Sisusta vielä toistaseks rahotuksen puutteen vuoks hieman kesken joten siitä ei oo vielä kuvaa tänne laitettavaks.
Kumma vikakin löyty koneenvaihon jälkeen että rajotin hävis vaihteilla ajaessa ja tasan 115km/h kun on mittarissa katkeaa sytytys niinkuin rajoittais tuohon nopeuteen

Jos jollain yhtään tietoo mikä vois moisen tehdä nin saa tulla kertomaan!