Ootko varma? Meinaan kun korjaus-oppaassa vaihteisto-luvussa on kaksikin kuvaa nopeudentunnistimesta ja kuvateksteissä sekä leipäteksteissä sanotaan että vaihteisto kyljessä.
Mutta oli missä oli, paikka sille anturille varmaan löytyy joka autoversiosta, ehkä jopa kaasariversioistakin.
Tämäkin laite kytketään em. anturin lisäksi bensasuuttimen liitäntään. Näyttää hetkellisen ja keskiarvoisen kulutuksen, euromääräisen kulutuksen, rpm, nopeus ja ties mitä. Listassa mainitaan myös jännite, liekö sitten akun jännite vaimikäseoli. Pitää vielä kysästä siltä virittelijältä joka niitä myy että olisko vaikeaa ympätä siihen moottorin ja jäähynesteen lämmöt. Miksei myös öljynpaineet...
Muistaakseni Hall-anturi maksaa jotain 20-50 eukkoo ja päätelaite kolmisen kyssää ja sitten läpivienti mutta pitäähän se ruiskultakin tuleva johto tuoda läpi... Tai itse asiassa sen ruiskusignaalin taitaa saada ecultakin. Noh, ei millään tavalla paha rasti.
Virrat varmaan kandee ottaa sulakerasiasta kun siellä on joitain ylimääräisiä paikkoja vapaana.