Juu, puhallinmoottorille täytyy tuoda plus VAIHTOreleellä, niin että releen ollessa virraton se on kytketty puhaltimen ORANSSIN 4mm2 virtakaapelin väliin, ja virrallisena se ottaa plussan suoraan akulta (sulakkeen läpi tottai) jotta puhallin pyörisi kun ECC yksikkö ei saa sytytysvirtaa.
Sitten webastolta tuleva herätekaapeli kytketään releen kelaan ja muistaakseni myös ECC paneelin nastaan 5. toinen pää releen kelasta kytketään tottakai miinuksen, vai oliko se nyt plussaan, riippuu kumpaa herätettä tottakai webastolta tulee, muistin mukaan tulee plussaa.
Yritin löytää kytkistä jonka oon pari vuotta sit saanut, mut ei onnistanu, ja autokin on maalaamolla, ni en tällähetkellä pääse sinne käsiksi.
Se johtosarja tosiaan on just se mihin rele jne tule kiinni, ja sekava ohje on kyllä.