Diagnosointi jatkuu. Kiitoksia Xuppo ja The_OttoB vastauksista LH-säätöketjun puolella. Johtosarjan kävin jälleen läpi ja kuvittelin löytäneeni vian ykk-anturin maadoituksesta, mutta eihän siinä lopulta mitään vikaa ollut. Johtosarja on kuitenkin todettu jälleen ehjäksi. Tulipahan samassa rytäkässä kytkettyä kaapelit sähköflektin ohjausta varten ECUun. Voisin ostaa sähköflektin relepaketin, jos jollain on ylimääräisenä.
Ykk-anturin signaalia mittasin nyt vanhalla anturilla ja uudella Boschilaisella. Molemmat antaa 0,4V AC startilla pyörittäessä mikä on ilmeisesti riittävä, vaikka osalla on ilmeisesti 0,7V AC jännitteet:
https://turbobricks.com/index.php?threads/crank-sensor-diagnosis.316065/Näin ollen EZK pitäisi saada ykk-anturin signaalia ja bensapumppujen pitäisi pyöriä startatessa ja syttyä tulla jne. Joku tässä edelleen kuitenkin mättää. Maadoitukset pitäisi olla kunnossa, mutta täytyy ne nyt vielä tarkistaa. ECU ja EZK tuli testattua toisessa autossa ja toimivat normaalisti.
Akku on myös uusi ja ladattu, eli jännitettä pitäisi piisata kyllä. Varmuuden vuoksi voisin ne jännitteet mitata käynnistäessä, ettei laske liian alas, vaikka startti pyöriikin voimakkaasti.
Tulihan tässä pari ideaa mitä voi vielä kokeilla. Kovasti vaan tuntuu vastustavan, mutta yritetään nyt löytää mistä kiikastaa
