Näin maallikkona muutama kyssäri. Minkälaiseen käyttöön olet autoasi rakentamassa eli minkälaisia ominaisuuksia haluat koneesta ulos?
-T16 Ahdin -> 19T ahdin siivet leikattuna
-Siniset suuttimet -> Vihreät suuttimet
-Säätö (debil) -> Turbotec, kokemusta pidemmältä ajalta
Noilla saa yli 300, mut lohkos rajoittaa niin kannattaa jättää tehot 300.
Miksi 19t ahtimesta kannattaa leikata siipiä? Saatteko siipipyörät helposti jälleen tasapainoon?
Kumman pään siipiä leikkelette?
Eikö leikkelemisen sijasta kannattaisi vaihtaa erikokoista siipipyörää ja pesää?
Mikäli tarkoitus on nostaa tehoa enemmänkin niin eikö kannattaisi laskea puristussuhdetta esim paremmilla männillä, muutenhan isot suuttimet yms menee vähän hukkaan? Vakionahan tuossa koneessa on aika korkea puristussuhde.