Silloin tällöin radalla ajamisen takia päätin uusia kaikki jarrulevyt ja -palat EBC:n kamoihin.
Eteen 316 mm TurboGroove-levyt (GD1549) sekä Redstuff-palat DP31914C ja taakse umpinaiset 302 mm USR-levyt (USR1592), sähköiseen käsijarruun palat DP31934C.
Aluksi aioin laittaa taakse jäähdytetyt levyt (halkaisija sama, paksuus 22 mm vs. 11 mm), mutta olisi pitänyt vaihtaa myös jarrusatulat ja kiinnitysraudat, niin saa olla vaihtamatta.
Nyt vaan odotetaan ratakauden avausta.
Alle laitossa ei ollut mitään erikoista, sähköinen käsijarru ensin huoltoasentoon.
Oikealta edestä männän puoleinen pala oli kulunut muita enemmän, kuitenkin kaikki liikkui ihan hyvin.
Uudet kamat on aina uudet kamat, jarruttaessa herkemmät, vielä kun jossain vaiheessa uskaltaa laittaa suvikumit alle, niin sitten voi jarrutella vähän reilummin.
Osa kuvista tärähtäneitä, kuten kuvaajakin.

Kiitokset jarrukamat myyneelle VT86:lle ja alle laittaneelle Lankulle.
Etulevy ja jarrupalat



Brembo tehnyt etulevyt

Takalevy ja jarrupala


Alkuperäiset levyt (näihin jo aikaisemmin vaihdettu Redstuffit)


Takalevyt olivat tasaisesti kuluneet, rantua jonkin verran niinkuin edessäkin.
Alun perin 11 mm paksut ja minimiraja 10 mm, uusissa 9 mm kehälle stanssattuna

Palat olivat sitten tämän näköiset, auto pesty eilen ja tänään ei tullut jarruteltua tiukemmin korjaamolle mennessä
männän puoleiset etupalat, ylempi se enemmän kulunut


Takapaloissa ei mitään erikoista, eikä ulommissa etupaloissa (alemmat)
