V50 2.0D -04 saksan tuonti ollut tammikuusta asti pihassa. (mukamas 150tkm nyt mittarissa, totuutta ei voi tietää)
Sähkövikoja näissä ensimmäisissä on noissa ovien sähkösarjoissa jonkin verran, esiintyy sitten märkien kelien yhteydessä jos pääsee tiivisteiden välistä vettä sinne liittimille. Toisen takaoven lukko ei pelitä ja kesällä vaihtoon, jos ei vaihto auta niin sitten on varmaan piuha murtunut oven taitteesta.
Uudemmissa(facelift) malleissa nämä on jo erilaisilla liittimillä tietääkseni. Kokonaisuudessaan ei mikään iso ongelma, on vielä itse korjailtavissa.
Laakeri vaihdettu nyt kerran eteen.. tälle autolle tyypillistä, että kuluu siinä 100tkm paikkeilla puhki. Itse ei voi vaihtaa ilman kallista erikoistyökalua, siitä vähän miinusta.
Jarru + tukivarsi + jousiremppaa, mutta näitähän on nyt joka autossa.

Muuten moottori tuntuu vääntävän hyvin ja tehoa riittävästi, ei mitään vikaa ollut vielä ainakaan.
Suodattimet pienellä vaivannäöllä itse kaikki vaihdettavissa suht helposti. Öljyn suodatin vähän pahassa paikassa, mutta pääsee tekemään.
Mukava auto ajossa ja runsailla varusteilla muutenkin miellyttävä. Liikennevakuutus yllättävän halpa IF vakuutuksesta ja verotkaan ei päätä huimaa.
Ajotietokone vähän harmittaa, ei ole ollenkaan luotettava vs omat mittaukset.