Niin no nämä siis maastureissa.. Ja hiacesta puuttui vielä tasauspyörästön lukot joten 2-vetoinen sekin oli
Ajelin viime kesällä Toyotan HJ61:llä metsissä. On aika villi peli kun vetää vaijerikäyttöiset tasauspyörästön lukot päälle (nämä siis 100%). Ei tarvii rattiin koskea kun ei se mihinkään käänny. Anteeksi OT! Tarkoitus oli varmaan parantaa Volvon neliveto järjestelmää eikä tehdä siitä maastoautoa. Vanhat Audit ja Subarut olivat NELIvetoja, niistä ottamaan selvää?
tuohan toyo hojon käsikirjakin kieltää kääntämisen kun lukot kytketty silloin mennään suoraan

ja ohan se ihan s**tanan jäykkä pelkkä nelikkokin päällä vaikka olisi navatkin auki ainakin oma on

noh sit aiheeseen kuhan nyt mutustelen mites muuntaminen kokonaan takatuuppariksi?
noh ainakin tieliikenteeseen olis varmaan turhakuvitella näillä suomen katsastus säännöillä.
