Samppasport  Futurez

850 10v -96 ei siedä kylmänä kaasua

  • 2 Vastauksia
  • 885 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa yötyömies

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 30
  • www.vrcf.fi
850 10v -96 ei siedä kylmänä kaasua
« : 18.07.2014, 04:28:14 »
Eli lähtee ainakin näillä kesäkeleillä hyvin käyntiin, mutta kun painaa kaasua niin ikäänkuin kuolee hetkeksi.
Jonkun aikaa kun on lämmenny niin toimii ihan ok.
Ei herjaa mitään, lämpömittarikin näyttäis toimivan ihan normaalisti.
Kulutus on ehkä runsaan oloinen, ei vielä varmaa tietoa, on ihan tuore hankinta.
Ei vaan voi lähteä heti ajamaan, vaan on saatava ensin lämpiämään.
Mistähän alottais ton setvimisen?
Ekana tuli mieleen lämpöanturi, mutta mutta....
Tokana imuvuoto, tyhjäkäynti n.1000rpm..... paljonkohan kuuluis olla?
240 farkut -89 ja -90, 945 -95

Poissa Masked Jackal

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 854
  • www.vrcf.fi
Vs: 850 10v -96 ei siedä kylmänä kaasua
« Vastaus #1 : 18.07.2014, 08:09:32 »
Oletko kurkannut virranjakajan kannen alle etsien merkkejä läpilyönneistä?
Mielestäni oireet on sen kaltaiset, että polttoaine ei "jaksa" syttyä
« Viimeksi muokattu: 18.07.2014, 08:31:37 kirjoittanut Masked Jackal »
** Jos se ei heitä niin se nakkaa **

Poissa yötyömies

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 30
  • www.vrcf.fi
Vs: 850 10v -96 ei siedä kylmänä kaasua
« Vastaus #2 : 18.07.2014, 18:04:16 »
Kiitos vaihtoehdosta, joka ei tullu itselle mieleen. Sietää kuitenkin lämmettyään hyvin kuormittamista. Eli kun työpaineet on maksimissan, niin kipinä jaksaa palaa. Mutta tarkistan asian kun kohta menen pajalle.
Oire on siis sen oloinen, että olis ikäänkuin seokset laihalla kylmänä....
240 farkut -89 ja -90, 945 -95

 

Kulkukoira  Proturbo