Proturbo  Autodiagnoosi

v70 2.4 A 2000 classic käyntiongelma

• 1 Vastauksia
  • 1109 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa elmer

• Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
v70 2.4 A 2000 classic käyntiongelma
« : 28.08.2014, 20:49:59 »
Googaluksen tuloksena kuvittelen, että kaasuläppä oireilee, mutta lisää mielipiteitä mahdollisesta aiheuttajasta kaipailen. Oireet siis:

-pintakaasulla ajettaessa ottaa satunnaisia 200-300rpm piikkejä. Toisin sanoen nykii.
-vakkarilla ajaessa nykäisyn seurauksena vakkari tippuu pois, eikä toimi ennen uudelleen käynnistystä
-yleismallin vikakoodinlukija antaa seuraavan:   p0225 throttle/pedal position sensor/switch c  circuit
-pari kertaa ets-valo palanut hetken mittaristossa.

Mielipiteitä?

Poissa sukka

• Grand Luxe
  • **
Vs: v70 2.4 A 2000 classic käyntiongelma
« Vastaus #1 : 29.08.2014, 12:15:36 »
kaasuläppiä olen itse pari kolme joutunut vaihtamaan mutta voihan vika olla myös kaasupolkimella.
Autodata kertoo tuolla koodilla:
Kaasuläpän asentotunnistin C/kaasupolkimen asentotunnistin C - virtapiirin toiminta häiriö
Mahdollinen syy:
Johdinsarja,kaasuläpän asentotunnistin/kaasupolkimen asentotunnistin,moottorin ohjausmoduuli

Mittaamalla polkimen voisi saada varmistettua,itse en ole ikinä mitannut sellasta volvosta ja autodatasta ei voi suoraan kopioida tietoja tänne mutta voin kuvaviestinä lähettää näytöltä otetun kuvan jos on tarvetta ota yhteyttä

Tiedot on katsottu 2000 2.4 10v koneen mukaan kun kilpeä ei ollut niin en saanut tarkistettua auton tietoja
« Viimeksi muokattu: 06.10.2024, 08:35:29 kirjoittanut sukka »

Autodiagnoosi  Carcom Oy