Kilsoja on kertynyt mittariin ihan mukavasti. Tietyllä kaasulla välillä aika rajukin nykiminen ihmetytti, mutta syyksi paljastui tukossa oleva polttoainetankin huohotus.
Putkiston pudotin jokupv auton alta pois ja tuli samalla huomattua putken olevan aito VOLVOlainen. Sen verran hyväkuntoinenkin vielä että lienee uusittu lähivuosina. Ei ainakaan km ole paljon nähnyt. Sen verran putkea modasin että katalyysaattori tyhjentyi ja ulostulon muutin 3tuumaiseksi vähän alas ja sivulle kaartuvaksi. Siinä orkkis putkistoa tutkaillessa tuli huomattua ihan hypistelemällä melkoinen laatuero tarvikeputkiin verrattuna.
Ahtokaraa käänsin maksimiin. Ei se savua siltikään hirveitä päästele. Pitäisi vielä painemittari asentaa niin näkisi vähän ahtimen elämää. Egr on myös seuraava homma mikä pitää poistaa. Kylmäkäynnistimessä on myös jotain omituista. Jos lämppärin hana on käännettynä kiinni niin se toimii paremmin. Ilmaakaan järjestelmässä ei pitäisi olla. Pitää kokeilla toista patruunaa melkein tuohon. Myös hehkut 6kpl vaihtui ja laturin johdotukset sekä + ja -kaapelit vaihtui koneen ja akun välille. Ja paljon muuta pientä huoltoa. Öljyropun tiiviste vuotaa joten pitää uudet öljyt laskea alas ja vaihtaa prikka.

