"Englantilaisen" vanhan syylärin vaihdoin paikoilleen viikolla. Kesämiittiä varten vaihdoin torstaina tähän 142:sta edestä Redstuffit, levyt ja etupenkit. Perjantaina vaihdoin alle Geminit ja läpyttelin mustaa (liian kiiltävää)väriä konepeittoon.
Menomatkalla ainakin koneen lämmöt olivat normaalissa motarillakin joten sen puoleen lupaili jo parempaa kuin vanhalla. Radalla muutaman tutustumiskierroksen perusteella voi sanoa, että käyttäytyi hieman kuten oletinkin. Vanhat takajarrut eivät kummoista tehoa tarjonneet, ei kuitenkaan jarrut ehtineet vielä osoittamaan häviämisen oireita. Löysät etuiskarit ja etupään lisätuentojen puuttuminen tekivät menosta aika velton oloista. Ja lämmötkin halusivat nousta.
Ei montaa kierrosta ehtinyt ajamaan kunnes syyläristä ratkesi ylälähdöstä pätkä letkuineen kesken mutkan. Takarenkaiden alle lorahtanut neste aiheutti lievää liukkautta, mutta eipä muuta. Taisi TPK olla ainoa joka reilummin liukasteli niillä jäljillä(?). Vielä jäi syyläriin tumppia klemmarin leveyden verran, letku kiinni, vettä sisään, käyntiin ja toteamaan että toistaiseksi tiiviste säilyi. Korkki löysällä päivän päätteeksi kotiin, eikä nestehävikkiä ole havaittavissa 360km jälkeen.
Siinä pätkä jonka lopuksi näkyy em. tilanne.
http://youtu.be/sk437k6gao0Sen lisäksi rauhallista ajelua ja kolmosen sorvausta. Ois vissiin aika vaihtaa synkro

Kameranjalka taisi jäädä hieman löysälle imukuppiin, ei kannata ihmetellä kuvan viipottamista.