Carcom Oy  Elekma

940 ecun irroitus

  • 7 Vastauksia
  • 3491 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa kanis187

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 420
940 ecun irroitus
« : 23.10.2014, 17:49:59 »
Elikkä miten tuo ecu irroitetaan kehikostaan, kun ei näe poksin numeroa kun metallikehikko on tiellä..

Poissa Jakkefp

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 588
Vs: 940 ecun irroitus
« Vastaus #1 : 23.10.2014, 18:01:45 »
Mikä vuosimalli? Ajonestollisissa se on kiristetty katkopultilla ja se täytyy siitä jollain hajottaa pois. Mikäli löytyy esimerkiksi Dremel tai vastaava, voi siihen yrittää tehdä uraa ja avata talttapäämeisselillä. Itselläni tämäkään ei toiminut, vaan Dremelillä hajoitin koko kannan ja tällä tavoin pääsin boksiin paremmin käsiksi. Lisäksi boksin ylä-, sekä alapuolella on muistaakseni Torx-kantaiset ruuvit pitämässä boksia paikallaan

Poissa kanis187

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 420
Vs: 940 ecun irroitus
« Vastaus #2 : 23.10.2014, 18:03:45 »
Auto vuosimallia 1997. Tuleekohan lastutuksessa ongelmia ajoneston kanssa? Kiitos vastauksesta.

Poissa Jakkefp

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 588
Vs: 940 ecun irroitus
« Vastaus #3 : 23.10.2014, 18:05:01 »
Eli kyseessä taitaa poikkeuksetta olla jo ajonestollinen boksi. Ajoneston kanssa ei tule ongelmia lastuttaessa :)

Poissa kanis187

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 420
Vs: 940 ecun irroitus
« Vastaus #4 : 23.10.2014, 18:11:53 »
Joo hyvä. Pitääpi hankkia joku vempele jolla saa sen pultin pois. Kiitoksia. :)

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Vs: 940 ecun irroitus
« Vastaus #5 : 23.10.2014, 18:37:20 »
Ei mulla ollu mitään ongelmaa irrottaa classicista 984 boxia.

Poissa kanis187

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 420
Vs: 940 ecun irroitus
« Vastaus #6 : 23.10.2014, 18:49:09 »
Joo mulla oli xd. Kun pakkasessa rassailee siinä ei ajatuskaan kulje eikä ollut lamppua, yhtäkuin tyhmästä päästä kärsii koko volvo vai miten se oli. Sain sen katkopultin kärkipihdeillä auki ei tarvinnut dremeliä :)

Poissa Pyssy

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 352
  • :p
    • Oldsmobile Club of Finland ry.
Vs: 940 ecun irroitus
« Vastaus #7 : 23.10.2014, 22:27:07 »
Taitaa olla aika yleistä, että katkopultit katkeavat liian pienellä momentilla.  Monia tarinoita olen kuullut, joissa (yleensä ohjaus&virtalukon) katkopultti on kierretty auki peukalonpäällä, kumipäisellä lyijykynällä tai sivuleikkurin kärjillä.  Helposti aukesi Citroën Visan ohjaus-virtalukko, jonka johdot varas oli katkaisut ihan lukon juuresta.  Yhden ruuvimeisselin oli omaksunut, ja ajanut auton pois ruudusta.  Rattia käännettyään oli saanut ohjauslukon naksahtamaan päälle.  "Auto" oli ajettu mittansa ulos parkkiruudusta, ja jätetty siihen.
Etuvetoiset ei ole Volvoja
Nelitahtiset ei ole Saabeja
Vesijäähdytteiset ei ole Porscheja
Alle 11-sylinteriset ei ole Ferrareja

 

Autodiagnoosi  Carcom Oy