Autodiagnoosi  Carcom Oy

Volvo M90-laatikko ja kysymyksiä!

• 2 Vastauksia
  • 2997 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa outsider

• Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
Volvo M90-laatikko ja kysymyksiä!
« : 18.12.2014, 22:54:29 »

Miksi, saatuani "korjausohjeet",  minun täytyy hitsata, jotain, karkaistuun pintaaan, saadakseni paremman kestävyyden?
OK, olen "insinööri", mikä on kirosana Suomessa, mutta...
Jos hitsaa ,jotain, karkaistuun pintaan, heikennän sen kestävyyttä!
Näin minulle opetettiin koulussa.
Ja miksi kolmosen hammaspyörään, hitsataan kiinni sen rengas/ja tai kaulus?
Mikä menee rikki?
Miksi?
Mitä "hitsaus" auttaa? Mitä "kaulus" auttaa"?
Haluaisin tietää, 15;toista vuoden rallikokemuksella!
Olen nimittäin purkanut ja kerinyt ernäitä laatikoita, tähän mennessä, mutta en koskaan ole kokeillut hitsata karkaistuun metalliin!
Joku, selvitä asia Minulle, Please.
Outsider
Hyvin "säilötty" yksilö.
Kiinnosttunut kaikesta,mikä liikkuu; elecktroinssi, ykköskonemestari, höyrykonemestari, keksijä), (on omia patentteja, sekä jaettuja). Juu, en ole "Ruåtsalainen", leski ja kiinnostunut rakentamaan kainenlaisia "härveleitä". Tehkää ehdotuksia, niin määrittelen, toimiiko ne. Korjaan melkein kaikkea, jos se vain on mahdollista, on ollut oma firma samalla alalla, myös palkattuja mekaanikkoja.
Tavataan osoitteesta: outsider@live.se
Puhun, kirjoitan ja ymmärrän, täten, kolmea kieltä. suomen ja ruotsin lisäksi englantia. (Hyvin vähän portugalia ja ranskaa!) Voin järjestää Volvon mittarikorjauksia! Ilmoita malli, v-malli ja viat. Palaamme kun tiedän nämä. T: outsider

Poissa TVS

• VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: Volvo M90-laatikko ja kysymyksiä!
« Vastaus #1 : 18.12.2014, 23:27:09 »