0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Ei siinä mitään erikoista pitäisi olla jos vanteen ohjaintappi on irti? Anna vasaraa siihen "rumpuosaan", mitä väliä sillä on vaikka tulis palasina jos uudet laitat. Irroituslitkua voit ruiskuttaa siihen navan reiän juureen mistä se kiinni puree.
Vaihtoehtona rummun kuumennus nestekaasuliekillä, jolloin laakerin pilaantuminen tosin on mahdollista.
Ruosteenirrotusöljyä ruikataan jokaisen pyöränpultin reijästä parin millin syvyydelle, eli kohtaan, jossa on jarrulevyn "rumpuosan" ja pyörännavan pyöreän laikan rajakohta. Siitähän ne ruostuvat kiinni toisiinsa. Annetaan aineen vaikuttaa tunti - päivä, niin alkaa irrota. Jos vähän pyörittää välillä, niin aine leviää paremmin. Vaihtoehtona rummun kuumennus nestekaasuliekillä, jolloin laakerin pilaantuminen tosin on mahdollista.