Eli pitäis saaha jarrut pelittään 142:een.
Kaikki satulat purettu puhistettu ja heristelty ja ilmattu joka nurkka sen 5 vai 6 kertaa mutta jarrut hukassa tai toppaa heikosti ku naama irvessä polkee jarrua pohjaan ja odottaa niin alkaa pikkuhiljaa jarruttaan ja samaan tyyliin löysääki eli vaikka polkimen nostaa ylös niin jarrut jää päälle ja noin 5-10 sekunttia ennenku palautua että auto alkaa kevyesti rullaamaan.
Voiskohan ongelma johtua pääsylinteristä?
Ja vaikuttaako tehostin siihen kun ei ole käytössä muutenkun vaatii enemmän jarrupolkimelle voiman käyttöä?
imusarja kylläki nyt pöydällä ja tarkotus siihen tehdä nippa jarrutehostinta varten.
Jarru linjoja sen verta muokattu että edestä takajarruille lähtevät linjat yhdistetty ja vedetty yhdellä putkella perään ohjaamon kautta jossa hydraali käppäri ja perässä putki jaettu sitte kummallekki puolen.
Ja sitten öljy vuoto kytkimen pään stefa tai siis huoma renkula valskaa niin meneekös se sitte laittaa suoraan se vinokoneen laippa jossa stefa on??
Ja millä ihmeen konstilla tuon venakopan saapii pitämään öljyt sisäpuolella ettei ne valuis pitkin kantta?

Koittanu tuljata liimamassaa reilusti tiivisteen kera siihen mutta kuolaa siltikki vielä

Sekä minkälaisia tulppia raati suosii näissa rimmatuissa b20 koneissa??
Kiitän jo valmiiksi jos saisi tietoa tuohon.