Kansi ei halkea helposti, jos jollakin näyttöä, sit kuvia peliin, muuten täyttä tuubaa.
Vakio kaasarit on ihan ok, jos tehotavoitteet on alle 200hv.
Muokkaa vaan niitä sisäkurkkuja 32mm, ne on jo vakiona niin.

Muissa 44PAI kaasareissa on 31mm sisäkurkut.

Nokkia ajoittamalla (overlappia säätämällä) saadaan lisää puhtia kierroksille, tosin häviää sit alakierroksilta.
Katso että koneessa on vahvat tai H-kanget, linnunluut menee ekassa kisassa 100% varmasti solmulle. Kysy Hannu_264 jos et usko. Linnunluita solmussa VAPARI 140hv B200 koneilla.
Itte laitoin heti laakista omaan 340 volvoon ton koneen, kaasarit mäkeen, VW 1,8T suorasytkäpuolat, megasquirt ohjaamaan (aluks oli kyl renix sytkällä), ja sellanen 185-190hv siellä kai suorituskyvyn perusteella oli. Kevyt porttaus, ei venttiilitöitä.
Nokat on ihan ok, tosin ne rajoittaa tehon kyl sinne 200hv nurkillen nekin, vaikka olis vaparina mitä vaan tehty, eli muokkausta vaatis.