eli siis voisin ostaa yhtähyvin b230 vapari koneen ja tehdä siitä turbollisen? onko muita eroja kuin kanget ja männät ?
tossa mun projektissahan tein juuri näin eli ostin vaparin kaasarilla.
jos olisin heittäny melkein 2 tonnia lisää ostohintaan niin olisin saanut toki sen valmiin turbo versionkin. mutta loppujen lopuksi, mitä hyötyä ? en olisi niillä vakio turbohiluilla kuitenkaan mitään tehnyt kun eivät riitä teho tavoitteisiin. niin ja ruiskullakaan en mitään olisi tehnyt kun tulee omavalmiste imusarja + megasquirt ohjaamaan.
sen tietenkin hävisin että nyt täytyy muutoskatsastaa auton valmistuttua se turbolle aivan ensimmäisenä. mutta ei ole kova homma 85 vuosimallin autossa

Vaikka nuo nyt niin kovin tuossa hehkuttaa 230:ä, saat kyllä sen 400 hv 2 litrasestakin.
totta, mutta b230 väntää vähän eri tyyliin. kokemusta ei toki ole kummastakaan 400 heppasena, että onko sitä eroa sitten enään niin. mutta uskon sen olevan mukavampi ajettava. mutta hyvä se on volvon 2 litranenkin sitä en väitä. edellinen 740 oli b200et

ja kun filemanin 2.3:sta kokeilin niin meni 2 litranen myyntiin

nyt sitten tuo b230 kutittelussa
valitset kumman tahansa niin tosiaan onnea projektiin