Kampiakselin asentotunnistin antaa tiedon oikeasta sytytyshetkestä boksille ja antaa epämääräisiä käyntiongelmia pitkään ennen kuin meno loppuu kokonaan. 940:sen tunnistin on virranjakajan kohdalta suoraan alas koneen takaosassa. Mulla oli päälle päin ehjän näköinen, mutta aivan anturin juuresta murtunut piuha, jonka 3 piuhaa menivät oikariin keskenään ja käynti oli jokseenkin epätasaista jatkuvasti kunnes meno loppui kokonaan 650 km kotipihasta ja eiku vikaa ettimään. Uusi anturi ja kone kävi ja hyrräsi niin kauniisti. Uusi anturi maksoi n. €50 ,-
Anturin vaihdon yhteydessä pitää olla varovainen. Korvake johon anturi asennetaan on alumiinia ja vaikka ruuvilla näyttää olevan riittävän paljon tukevaa materiaali reiän ympärillä, niin korvake menee yllättävän helposti rikki ja on helposti kolmessa osassa niin kuin omalleni oli käynyt todennäköisesti jo aiemmin. Jouduin lopulta kiinnittämään nippusiteellä. Sen saa melko helposti ujutettua korvakkeen ulkokärjen kautta paikalleen. Korvakkeen pinta pitää ensin putsata jollain, ettei jää hapettumaa tai epäpuhtauksia.