Autoracing  KL-varaosat

740 syylärit

  • 6 Vastauksia
  • 1985 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jarski_100

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 4
  • www.vrcf.fi
740 syylärit
« : 07.02.2015, 21:42:55 »
Onko missään mallissa samankokoista syyläriä kuin 2.4tdic:ssä mutta alavesiletkun lähtö olisi suora?
Eli ei kääntyisi oikealle.
Kun tarvikeluetteloa selasin niin näytti että 960 3.0 bensa syylärissä lähdöt oli suorassa mutta onko muuten samanlainen?
Kun ei saa alavesi letkua vedettyä kun ottaa kiinni laturiin.
Ja voi toki ehdottaa jonkun muunkin vehkeen syyläriä mikä vois sopia.

Poissa TOK

  • Hallituksen jäsen - Rahastonhoitaja - Prinssi Rohkea
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 9577
  • Kartanoita kartano täynnä
Vs: 740 syylärit
« Vastaus #1 : 07.02.2015, 22:36:44 »
Hmm, olisiko 760 V6 syyläri sitä mitä haet?

Alaletku lähtee taaksepäin yläviistoon.

765 B280 -85,  MB EQC -22

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4886
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: 740 syylärit
« Vastaus #2 : 07.02.2015, 22:52:23 »
Mulla TDIC syylärin alavesiletkulähtö käänty vasemmalle.

Toi PRV:n seulari on melko lailla varmasti hankala, koska letkulähdöt on väärissä päädyissä. Tai kai ne letkut vois toki ristiinkin vetää, ne on muutenkin jo kilometrin pitkät deekussa ;D.

Biltemasta perus iso turbotakavedon syyläri täyttää tuon aloittajan tarpeen, tai sitten motonetistakin voi kysyä bensakoneiseen korkeeta ja leveää kennoa, 960 kennosta puuttuu paisarin letkulähtö, muuten se on sama kuin edellämainitsemani versiot. Bilsun kenno 109e, motonetissa kenties laatumerkki mutta hintaakin melko lailla tuplat.
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

Poissa TOK

  • Hallituksen jäsen - Rahastonhoitaja - Prinssi Rohkea
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 9577
  • Kartanoita kartano täynnä
Vs: 740 syylärit
« Vastaus #3 : 07.02.2015, 23:01:38 »
Toi PRV:n seulari on melko lailla varmasti hankala, koska letkulähdöt on väärissä päädyissä. Tai kai ne letkut vois toki ristiinkin vetää, ne on muutenkin jo kilometrin pitkät deekussa ;D.

Heh. B280:ssa onkin just noin, letkut kiertää ristiin.

Vinokoneessa on tosiaan toisinpäin ala- ja yläletkun päädyt, eli bensaturbon syyläri vois käydä jos niinpäin pääsee lyhemmin letkuin.
765 B280 -85,  MB EQC -22

Poissa jarski_100

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 4
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 syylärit
« Vastaus #4 : 07.02.2015, 23:08:43 »
koneeksi tosiaan on tulossa mersun 3l diisseli eli kokoakin saisi olla. ja vasemmalle se tuossakin tosiaan siis kääntyy.
missä pensa vehkeessä olisi samankokoinen.
eikä haittaa vaikka olisi molemmat lähdöt vasemmalla oikeastaan ehkä parempi mutta ainakin alavesiletkun täytyy olla.

Poissa kerma

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 619
Vs: 740 syylärit
« Vastaus #5 : 09.02.2015, 08:15:20 »
Villi ehdotus.. Onko kellää hajua miten isolla työllä mesen syyläri sopis tuonne?
240 B200F
240 D24
244 (B230F?)

Poissa jarski_100

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 4
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 syylärit
« Vastaus #6 : 10.02.2015, 08:38:56 »
Ne mitkä olisivat tarpeeksi isoja niin ovat liian leveitä ei mahdu lamppujen väliin  ja ei ole paisunta säiliön lähtöä.
En ole vieläkään löytänyt oikeanlaista syyläriä bensasta. Muutamaa käynyt katsomassa tuossa tutuilla mutta kaikki aika pienehköjä.
Eli jos jollain ois tietoa missä mallissa olisi yhtä iso kuin tuo tdic:een niin olisin kiitollinen.

 

Autoracing  KL-varaosat