Samppasport  Futurez

M90:n huolto/korjaus kysymys

  • 19 Vastauksia
  • 5290 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Ruusuja

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 701
  • Ei muoviämpäri, ei se näin mennytkään
Vs: M90:n huolto/korjaus kysymys
« Vastaus #15 : 08.04.2015, 11:01:03 »
Olenko ymmärtänyt oikein että jos tilaan tämän paketin sachs 3000696001 niin se on ihan bolt on paketti? On ilmeisesti deekun paketti
« Viimeksi muokattu: 08.04.2015, 12:14:51 kirjoittanut Ruusuja »
940 -97 B230fk+M90

Poissa 8-pätkä

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2372
Vs: M90:n huolto/korjaus kysymys
« Vastaus #16 : 08.04.2015, 16:52:44 »
Olenko ymmärtänyt oikein että jos tilaan tämän paketin sachs 3000696001 niin se on ihan bolt on paketti? On ilmeisesti deekun paketti

Onhan se bolt-on paketti M90 ja deekun väliin.
V60 D3 Inscription -20
Suzuki Bandit N1200 -96

Poissa Ruusuja

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 701
  • Ei muoviämpäri, ei se näin mennytkään
Vs: M90:n huolto/korjaus kysymys
« Vastaus #17 : 08.04.2015, 17:47:10 »
Onhan se bolt-on paketti M90 ja deekun väliin.
[/quote

No mitä helvettiä? Miks joku tällä foorumilla sitten sanoo laittaneensa tuollaisen samanlaiseen kikkareeseen kuin minun?
940 -97 B230fk+M90

Poissa 8-pätkä

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2372
Vs: M90:n huolto/korjaus kysymys
« Vastaus #18 : 08.04.2015, 19:33:10 »
No mitä helvettiä? Miks joku tällä foorumilla sitten sanoo laittaneensa tuollaisen samanlaiseen kikkareeseen kuin minun?

Riippuu nyt ihan siitä että mikä vauhtipyörä sulla siellä on. M46 vaihteistolliseen dieseliin ja bensaturboon on varaosanumeron perusteella sama kytkinpaketti. M90 laatikon kanssa vinokoneen levyhän on 240mm ja jousittamaton koska kaksoismassavauhtipyörä, dieselin taas 228mm ja jousitettu koska kova vauhtipyörä. Jotenkin tuntuu oudolta että eri halkaisijan levyille kävisi sama asetelma?

Edit: Äh, olis varmaan pitänyt lukea se ensimmäinen viesti. :facepalm: Pottapyörän ja M90:n kanssa vaan suoraan se deekun paketti, on sama asetelma kuin vanhemmissa bensaturboissa pottapyörällä.
« Viimeksi muokattu: 08.04.2015, 19:35:05 kirjoittanut 8-pätkä »
V60 D3 Inscription -20
Suzuki Bandit N1200 -96

Poissa Ruusuja

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 701
  • Ei muoviämpäri, ei se näin mennytkään
Vs: M90:n huolto/korjaus kysymys
« Vastaus #19 : 08.04.2015, 22:36:09 »
Riippuu nyt ihan siitä että mikä vauhtipyörä sulla siellä on. M46 vaihteistolliseen dieseliin ja bensaturboon on varaosanumeron perusteella sama kytkinpaketti. M90 laatikon kanssa vinokoneen levyhän on 240mm ja jousittamaton koska kaksoismassavauhtipyörä, dieselin taas 228mm ja jousitettu koska kova vauhtipyörä. Jotenkin tuntuu oudolta että eri halkaisijan levyille kävisi sama asetelma?

Edit: Äh, olis varmaan pitänyt lukea se ensimmäinen viesti. :facepalm: Pottapyörän ja M90:n kanssa vaan suoraan se deekun paketti, on sama asetelma kuin vanhemmissa bensaturboissa pottapyörällä.

okei, ISO KIITOS....
940 -97 B230fk+M90

 

Autodiagnoosi  Carcom Oy