Autodiagnoosi  Carcom Oy

850 Volvon ulina

  • 18 Vastauksia
  • 4389 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa belem

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 338
  • www.vrcf.fi
Vs: 850 Volvon ulina
« Vastaus #15 : 19.04.2015, 22:11:53 »
Eli 850 10v. 95 volvossa se vika ei siis voi olla siellä öljyloukussa ?

Poissa rocktie

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 318
  • rockroad is the only way
Vs: 850 Volvon ulina
« Vastaus #16 : 19.04.2015, 22:43:38 »
Yleisin kylmäulinan syy on tehostimen pumppu. Jos se ulisee melkein aina, voi se pumppu olla ihan loppu tai sitten vielä vakavampaa eli jakoremmin ohjain tai kiristinrulla!
« Viimeksi muokattu: 20.04.2015, 08:42:12 kirjoittanut rocktie »

Poissa AnteroV70

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 386
  • www.vrcf.fi
Vs: 850 Volvon ulina
« Vastaus #17 : 20.04.2015, 11:48:30 »
Ei se ulina voi kyllä loukusta johtua, siellä on vain pari kammioseinää muuten yhtenäistä tilaa. Alipaineletkussa voi olla takaisku, ainakin turbossa oli pari, vaparista en muista.
Nykyiset: Volvo V90 D3 AWD -17/18

Menneet: Skoda Octavia RS TDI -15, MB E 250CDI AMG -13, MB E 350CDI AMG -12,Volvo V70 D3 aut. 2013, Volvo V70 2.4D A -05, Volvo V70 2.5T AWD man -97,  Volvo 850 2.5 10v stw -96, Volvo S40 2.0 -96, Renault Megane II Break 2.0 16v -04

Poissa Volkyrie

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 4
  • www.vrcf.fi
Vs: 850 Volvon ulina
« Vastaus #18 : 22.04.2015, 17:12:24 »
Näinhän se on. 850:ssä ja muissa, joissa huohotusputki tulee kaasuläpän eteen, ei ole paineventtiiliä öljyloukussa. Sen sijaan vm. 2000 ja myöhemmissä huohotusputki tulee imusarjan vasempaan päähän ja alipaineen säätö hoituu öljyloukun kalvoventtiilillä. 

 

Race.fi  Puotilan autokorjaamo