Elekma  Autoracing

745 startti vaatii ratin suoraan ja sitten pienen ratin käännön

  • 1 Vastauksia
  • 751 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa 745TurboIC

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 1
  • www.vrcf.fi
745 turbo vm 89, startti toimii ja auto käynnistyy MUTTA vaatii sen että ratti (pyörät) ovat suorassa JA LISÄKSI sitten pitää hieman kääntää rattia startatessa.  Tilanne esiintyy noin 1/3 osalla käynnistyksistä jolloin noin 5 cm ratinkääntö oikealle käynnistää startin ja auto käynnistyy hienosti. Joskus pitää ”oikeaa ratin asentoa” hieman etsiä heiluttamalla. Rattilukon loksahdusta ei kuulu ja se ei tunnu ottavan kiinni.   (Mutta 2/3 osalla käynnistyksistä kaikki toimii hyvin kunhan ratti on noin suorassa. Jos ratti on jäänyt kääntöön niin rattilukko myös loksahtaa ) — Olisiko tähän neuvoja mikä todennäköisesti on vialla ja millaista korjaamisosaamista tähän tarvitaan?

Poissa GARY1981

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 11
  • Where the f**k is Darwin when you need him.
Moi. Noin äkkiseltään vois kuvitella että virtalukon pohja renaisi kun toi kääntely auttaa. Ite alottaisin tutkimaan siitä. Hommana ei pitäis olla paha. Ratin alapuolelta muovit irti ja sit näkyy jo jotain.
Volvo S90 1998
Pontiac Bonneville 1989 (Joskus vielä Corvetten voimalinja kiinni)

 

Samppasport  Futurez