Kovin aktiivisesti tänne foorumille ei ole tullut kirjoiteltua projektin etenemisestä.
Lyödään tähän kohtaan kuitenkin se suurin virstanpylväs, eli kunnostuksesta päästiin katsastukseen ja aina leimalle asti.

Tuntuu siltä että tämä auto tulee välttelemään vielä pitkään tuota showroomin puolta, koska kokoajan on jotain tekemistä ja laittamista, joten projekti jatkuu.
Tällainen listan tynkä minulla oli kesällä 2013, jota on nnyt päivitelty tehtyjen korjauksien ja uusien ongelmien osalta.
Tekemistä riittää:
Moottori ym:
- Konehuoneessa turhia maadoitusjohtoja.
- Likainen moottori - pesu.
- Sytytystulppien ja johtojen vaihto.
- Uusi akku.-Bensapumpun ja moottorin välinen tiiviste vuotaa hieman öljyä.
- Kuumalla säällä jäähdytysnestettä vuotaa hieman. Mahdollisesti lohkolämmittimen kiinnityksestä
- Jarrutehostajan tienoilta kuuluu kilinää, varsinkin tyhjäkäynnin aikana. Mahdollisesti ilmanpaineosan takaventtiilin, vai mikä piru se nyt olikaan, jousi on irrallaan ja pomppii siellä paineiden tassaanuttua. Ilmeisesti enemmän ominaisuus kuin vika. Pitää selvittää lisää.
-Kytkin on jähmeä ja ottaa alhaalta. Joskus saa ykkösen runnoa päälle ja pakkille laittamisesta ongelmia.
-Mahdollisesti kardaanin etuosa tai vaihteisto pitää kovempaa ääntä n 90kmh vauhdissa. Vauhdin alentaminen tai nostaminen poistaa oudon äänenen. Sama ongelma on ollut jo ostohetkestä lähtien.
-Uusi Lämpömittari moottoriin. Vanha kärähti poikki n 15cm matkalta.
Kori
- Kuskin tuuletusikkuna repsottaa.
- Mangelin kromivanteet ovat jonkin härmän (maali/korrosio?) peitossa, joka pitäisi rapsutella irti.
- Tuulilasin tiiviste vuotaa molemmilta puolilta.
-Takalasintiivistäminen- Vasen peili irronnut.
- Kuskin lukko rikki.
Ikkunoiden mekanismi kitisee.
- Ruostetta helmoissa.
- Ruostetta pelkääjän jalkatilassa.
- Ruostetta takakontin pohjassa.
- Takakontin tiiviste vuotaa.
- Bensatankki vuottaa hieman.
- Peruutusvalo ei toimi. (Ilmaisesti näin vanhassa ei ko. valoa tarvita)- Takaosan johdoissa on paikoitellen enemmän rosvoliittimiä kuin johtoa.
-Takavalojen taustaheijastimien vaihto
-Etulamput eriparia, eli toinen pitää vaihtaa, niin saa yhdenmukaiset valaisimet.
- Takakontin jousi ei toimi. Tai oikeastaan joku edellinen omistaja on leikannut jousimekanismiin liittyvän kiinnikkeen pois.
-Maalipinnan käsittely/myllytys, jotta uusi ja vanha maali eivät erottuisi niin räikeästi.
Sisustus ja sähköt
- Sisustan valo rikki.
- Kojelaudan valot toimivat huonosti.
- Kaiuttimet irrallaan.
- Mittariston maali rapistunut.
- Takaikkunan lämmittimen jäänteiden irrotus.
- Peruutspeili ruosteessa ja maalit rapisseet. Hionta ja maalaus.
- Valokatkaisin rikki. Kataisimen eriste rikkoitunut niin, että ajovalot palaessa virta maadoittu katkaisijan sisäosiin ja kuumentaa johtoa ja katkaisinta. vaihdettu uuteen
- Ikkunankammesta puuttuu nuppi ja muovinen väliosa.
- Jalkatilan pahvit huonossa kunnossa
Hansikaslokeron maalaus
- Konepellin irrotuskaapelinvedin rikki
- Kumimatot ovat 1x2 sarjaa, joten pitää vaihtaa.
- Penkkien alla olevat remmit ovat katkenneet.
- Takakontin maton vaihtaminen (vasta sitten kun hitsaukset ja tankki korjattu)- Antennin "vedinosa" irrallaan?
- Etupenkeissä on repeämiä ja reikiä, takapenkit moitteettomassa kunnossa.
- Sisustan matot repsottavat. Uudet sisämatot. Kangas löytyy jo.
- Matka- ja trippimittari eivät toimi
-Kartturin puoleisen oven sisäpuolinen kahva on vähän kärsinyt (vaihto)
-Molempien oviaukkojen tiivisteiden vaihtaminen.
-Kattolamppua hajosi taas. Eli se pieni kuula siinä katkaisimen päässä karkasi.
Muut:
- Kaiuttimet on melko nuhaset, mutta toisaalta melko näkymättömät pintakaiuttimet, joten vaihtaminen tuskin heti mielessä.
- Työkalupakin kokoaminen jos ja kun auto jättää tielle.Päivitetty 16.6.2015