Elekma  Autoracing

Volvo 850 20V-97 manual PCV

  • 1 Vastauksia
  • 1127 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa laatikkovika

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6637
  • Global alligator
Volvo 850 20V-97 manual PCV
« : 22.06.2015, 22:57:13 »
Mitä mieltä raati on kun nyt on kyseisestä autosta jouduttu tulppaamaan se imusarjan päästä liekkilukolle menevä ohut letku.
Sehän yhdistää vain kaasuläpän eri puolet.
Käsitykseni mukaan auttaa esim. moottorijarrutuksessa vetämään höyryjä polttoon kun läppä on kiinni.
Turbomallissa se lähinnä auttaa pitämään PCT:n puhtaana puhaltamalla PCT:n ahtopaineilla.

Tämä on vapari ja jos muuten huohotus toimii, lieneekö kovin kiireellinen projekti?
Ainakin auto toimii eikä tee painetta huohotukseen.
« Viimeksi muokattu: 23.06.2015, 06:45:12 kirjoittanut laatikkovika »
S60 T5 BSR   UNLEASH YOUR BEAST
PIDÄ TUNKKIS!       
https://youtu.be/lS3b1EaTSwk
Perheen kulkineet S60 T5-2001, S60 2.0T-2002, V60 D4-2016

Poissa laatikkovika

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6637
  • Global alligator
Vs: Volvo 850 20V-97 manual PCV
« Vastaus #1 : 23.06.2015, 16:55:07 »
Helppo homma muuten tarkistaa onko huohotus auki, ei tarvitse mitään kumirukkastestiä.
Öljytikku pois ja joku letku tiukasti siihen tikunputken päälle, sitten vain puhallat letkuun, jos henki kulkee imupuolelle niin huohotus on auki, jos on niinkuin pulloon puhaltaisi niin huohotus lienee tukossa.
Moottori on tietysti sammuksissa tämän testin ajan.
S60 T5 BSR   UNLEASH YOUR BEAST
PIDÄ TUNKKIS!       
https://youtu.be/lS3b1EaTSwk
Perheen kulkineet S60 T5-2001, S60 2.0T-2002, V60 D4-2016

 

Elekma  Autoracing