Kuulostaa tosiaan siltä että tankissa oleva siirtopumppu on saanut kilometrit täyteen.
Takakontista otat maton ylös niin löytyy sellainen peltilätkä neljällä ruuvilla kiinni lähellä selkänojaa, siellä korkeammalla osuudella.. Se pois niin alta paljastuu sellainen iso muovimutteri joka pitää koko tankin putki/letkuhässäkkää paikoillaan.
Letkut irti vaikka leikkurilla vanhat klemmarit poikki, tuskin aukeaa avaimella enää. Sitten se iso "mutteri" auki ja systeemi nousee ulos tankista, siinä on bensamittarin kohosysteemi ja se pumppu. Ole tarkka johtojen kanssa.
Jos on vanhanmallin metallinen laippa ja putket, saattaa olla tosi lahot. Vähän uudemmasta mallista voi löytää muovisen laipan purkuosana, ainoa ero vanhaan malliin on että uudessa putkilähdöt ovat suorat kun vanhassa ne tekevät 90 asteen mutkan.
Itse joskus ratkaisin tämän rosterisilla 90 asteen irtomutkilla ja letkunpätkillä loput.
Ps. Ensiapu on pitää tankki täynnä niin toiminee suht. normaalisti. Sitten kun bensanpinta laskee vaikkapa puoleen tai alle niin ongelmat alkavat koska auton alla oleva pumppu kavitoi, koska ei ole imevä vaan tarvitsee tuoton itselleen toimiakseen oikein.