Noniin. Tänään tuli vaihdettua moniurahihna kiristimineen, ja työkalun pudottua piti raottaa pohjamuovia ekan kerran. Vuotohan se siellä. Pohjamuovissa parin kämmenen kokoinen alue josta tahmea, sekä vaihdelaatikon tyhjennyspropun ympärys töhnässä/kostea, myös osalta josta lastikko halkaistaan. Tämä märkyys jatkuu laatikon taakse sen mitä edestä päin muovia rattamalla näkee. Myös siitä laatikon alta/vierestä kulkeva ahtoputki on päältä töhnässä, näyttäisi olevan taakse laippaliitokseen asti, pidemmälle ei näe.
Oston jälkeen heti piti lisätä öljyä 0.6. Tämä oli mustaa, niin ei saanut selvää mitä öljyä on kyseessä. Ei ole vielä maahan asti tullut..
Pitää jouduttaa laatikkoöljyn vaihtoa näköjään että katsovat samalla, jos onkin laatikkoöljyä niin ei parane pitkään ajella. En kyllä löytänyt haulla ensimmäistäkään mainintaa laatikkoöljyn vuodosta...
Voiko esim turbon öljyletkuista tuleva vuoto ohjautua ahtoputkelle ja laatikon selkään ja sieltä alle?
Ei kuulosta taas halvalle, varmaan jos laatikko vuotaa niin se on loota irti...