Nostellaas ja kysytään aiheesta:
Päteekö PU-puslissa sama sääntö kuin normipuslissa, eli kiristetään vasta kun auto makaisi maassa pyörillään? Periaatteessahan kun se keskiholkki on ihan irtonainen niin se antaisi myöten?

Toinen mikä mietityttää että kun koiranluun puslat siihen yläpäähän vakaajan molemmin puolin pitäs kiristää, niin millasella ohjeella ne pitää tiukata? Joku x määrä millejä prikkojen välillä, paljonko? Alfamerin oppaassa oli seiskan kohdalla muistaakseni peräti 42mm, mutta Motonetin tangoilla/kumeilla ei se vakaaja kiristyny ensinkään, jäi hölskymään. Eikös 2-satkussa sama koiranluu?
Ja sitten semmonen, että kun mulla tulee etupäähän Superflexin puslat niin ainakin alatukivarsien taaempiin pusliin pitää jättää vanhoista se ulkoholkki tuki varteen, tarviiko etummaisista puslista jättää ulkoholkki tukivarteen vai nykiikö sen hiiteen? Selviäähän tuo viimeistään kun saa puslat ja tukivarren käpäliinsä, mutta ajattelin kysyä samoilla lämpösillä...