Morjensta,
Eli olis siis pari kysymystä kyseisellä moottorilla varustettuun kasipätkään liittyen..
Rupesin tuossa miettimään, että mikä on kun paisarin päällä on aina ajon jälkeen hiukan vettä. Auton lämmetessä nestepinta nousee paisarissa minimistä maksimiin ja pysyy siinä, kunnes taas jäähtyy. Lämpöjä ei nostele sekä muutenkin toimii niin kuin pitää. Voiko siis olla, että paisarin korkki/korkin tiiviste huono ja sen takia falskaa nesteitä ajon aikana hieman korkin välistä? Hävittää nestettä kuitenkin niin olemattomasti, ettei ole tarvinnut kertaakaan lisäillä.
Toinen kysymys liittyy putkistoon.. Vaihdoin loppuunajetun 13g:n tilalle 16t:n, mutta eihän se tietenkään sovi tuohon. Ajattelin sitten tilata jt-racing:lta 3" putkiston, mutta rupesin viime hetkellä tilausta tehdessä miettimään, että sopiikohan se tuon vinolla lähdöllä olevan 16t:n kylkeen? Kellään varmaa tietoa asiasta?