Eli autoo ei keretty saada kuntoon,kun oli korjaamon pihalla joku f*king fiksu käyny tiputtaa kaikki lasit ja lamput paskaksi!!et sytkä puoli ainakin saatiin kuntoon mutta mua jäi mietityttää kun sellanen no ei merkki paja laitto sitä osittain osittain itse laitoin,kun ennen lambda anturia lähti käyntiin ja kävi vähän niinkuin 4:llä olisi käyny,että viides sylinteri ei ois mukana ollu!!noh korjaus pajalla vaihto lambdan niin sen jälkeen ei yrittänytkään käyntiin!!et oliko tää pili pali paja tehny jonkun mokan kun vaihto lambdan,et oliko siinä tullu esim vahingossa johdot kolvattua väärin??ja toi mua kans mietitytti että kun lambdan kävin ostaa niin varaosaliikkeessä painotti älä tinaa kiinni johtoja että mukaan tulevilla liittimillä!!sanoin siellä pajalla siitä,ja mukana oli vielä A4 paperi missä luki että älä tinaa johtoja kiinni!!mutta täähän oli tinannu,vahingossa yksi työntekiä sanoi että(juu kyllä se piip henkilö on tinannu jo johdot!!) no siinä sitten funtsin omassa mielessä että olisiko tinaaminen voinut hajottaa uuden lambdan??ja kun auto oli pajan pihassa 3.vk ja tosiaan tällä paikan pomolla tuntu koko ajan olevan olevan kiire,ja että ei rupeis kattoo,mut vastahakoisesti etti ajan että rupeis laittaa autoa!!noh pe kävin sopimassa että tiistaina hän rupeis laittaa tai etsimään vikaa,mutta sitten tapahtui tämä auton ilkivalta,no korvashan ne auton hintaa nähden ihan ok:sti,mutta auto piti luovuttaa autovahinko keskukseen,ja enhän mä ainakaan plussan puolelle jäänyt,laskin tossa kuitteja,yht.n.700€ joissa ei työn määrää ole laskettu,...suoraan sanottuna vi*utti,kun just löytäny helkkarin hyvä korisen 850 volvon,ei missään ruostetta,siksi laitoin etupäähän ja takapäähän lähes kaikki uutta,mut ei se vakuutus tarkastaja paljo niille arvoo antanu,en saanu edes ottaa 17"n aluja pois,kun ei toisia kesäkumeja ollut,ja talvirenkaat vaativat!!mutta yhteen laskettuna mulle jäi se käsite että uus lambda ei ruennu pelaa!!mä kävin tulpat läpi,uudet tulpat,uusi virranjakajan kansi,pyöriä,tulpanjohdot,puola...mut sitä kun pätevänä rupes laittelee uusia osia sen lambdan jälkeen niin ois pitäny koputtaa päätä,ja ottaa järki käteen ja miettiä että voisi kaverin ottaa ja tarkistaa esim.kipinän,mutta ainut minkä vikakoodin anto 4-4-4 eli abseihin jotain sähkö häikkää??en tiedä oliko siinä osuus??että kulkiko sitä kautta virta johonkin muuallekkin!!mutta jos on mysteeri vika,käyttäkää merkki korjaamolla,vaikka muutaman kympin enemmän maksaa sieltä saa tiedon missä vika!!!eivät arvo että vaihdettasko tuo,ja sit tuo jne siinä meiken neuvot!!
nyt volvo s40 vm-2002 niin olen ollut tyytyväinen!!