KL-varaosat  Race.fi

850 lämpötila-anturin vaihto.

  • 23 Vastauksia
  • 11474 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jouscar

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 335
  • www.vrcf.fi
Vs: 850 lämpötila-anturin vaihto.
« Vastaus #15 : 01.12.2015, 13:47:17 »
Ymmärsin kyllä. Mikä ohjaa hätäjäähdytystä? Vikakoodia kun ei ole.

Poissa AnteroV70

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 386
  • www.vrcf.fi
Vs: 850 lämpötila-anturin vaihto.
« Vastaus #16 : 01.12.2015, 16:43:18 »
Ilmeisesti Imm antaa toisen lämpötilatiedon.
Jos se olisi rikki ja yhteys moottorin lämpötula-anturiin pätkii niin saattaa sammua kun seokset sekaisin.

Tuo ajonestokin lisäksi niin haiskahtaa kyllä johtosarjan vialta.

Nollasithan vikakoodit? Lämpötilavikaa ei saa muuten pois ja käynnistyy todennäköisesti huonosti liiasta bensasta tai liian vähästä bensasta. Omassa käynti ei muuttunut mutta starttaus yski. Aivan kuin vajailla olisi käynyt alkuun.
Nykyiset: Volvo V90 D3 AWD -17/18

Menneet: Skoda Octavia RS TDI -15, MB E 250CDI AMG -13, MB E 350CDI AMG -12,Volvo V70 D3 aut. 2013, Volvo V70 2.4D A -05, Volvo V70 2.5T AWD man -97,  Volvo 850 2.5 10v stw -96, Volvo S40 2.0 -96, Renault Megane II Break 2.0 16v -04

Poissa AnteroV70

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 386
  • www.vrcf.fi
Vs: 850 lämpötila-anturin vaihto.
« Vastaus #17 : 01.12.2015, 16:44:40 »
Hätäjäähdytys lienee ecussa. Jos tieto puutteellista esim. Anturivika. Poistuu vain nollaamalla.
Nykyiset: Volvo V90 D3 AWD -17/18

Menneet: Skoda Octavia RS TDI -15, MB E 250CDI AMG -13, MB E 350CDI AMG -12,Volvo V70 D3 aut. 2013, Volvo V70 2.4D A -05, Volvo V70 2.5T AWD man -97,  Volvo 850 2.5 10v stw -96, Volvo S40 2.0 -96, Renault Megane II Break 2.0 16v -04

Poissa Jouscar

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 335
  • www.vrcf.fi
Vs: 850 lämpötila-anturin vaihto.
« Vastaus #18 : 01.12.2015, 17:07:15 »
Nollailen Delphi/Autocomilla aina  kun tulee häiriötila. Viimeksi häiriö tila tuli päälle rampista täysillä kiihdytyksen aikana.

Poissa AnteroV70

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 386
  • www.vrcf.fi
Vs: 850 lämpötila-anturin vaihto.
« Vastaus #19 : 01.12.2015, 20:29:36 »
Mullakin vika tuli esille kun tein täyskiihdytyksen. Tiedä sitten mikä sen rikkoi. Laitoitko alkuperäisen osan vaiko tarvikkeen? Omaan lykkäsin Facet-merkkisen.

Tässä kun miettinyt tätä niin IMM vialta alkaa tuntua. Senhän voisi mitata tai testata että ottaa irti käydessä.
Olikos vuosimallissa kaasuläpän asentotunnistimen kanssa häikkää? Sehän voisi sammuttaa konetta.
Nykyiset: Volvo V90 D3 AWD -17/18

Menneet: Skoda Octavia RS TDI -15, MB E 250CDI AMG -13, MB E 350CDI AMG -12,Volvo V70 D3 aut. 2013, Volvo V70 2.4D A -05, Volvo V70 2.5T AWD man -97,  Volvo 850 2.5 10v stw -96, Volvo S40 2.0 -96, Renault Megane II Break 2.0 16v -04

Poissa Jouscar

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 335
  • www.vrcf.fi
Vs: 850 lämpötila-anturin vaihto.
« Vastaus #20 : 01.12.2015, 20:38:54 »
Tarvike anturin AD:lta. Mutta kabiinikin on viileä vaikka säädöt on tapissa. Huomenna vaihdan termarin.

Poissa AnteroV70

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 386
  • www.vrcf.fi
Vs: 850 lämpötila-anturin vaihto.
« Vastaus #21 : 01.12.2015, 21:52:58 »
Kabiiniin ei tule lämmintä jos keulassa flektit huutavat. Mittarikaan ei silloin nouse juuri.

Termarin vaihdosta tuskin on haittaa kuhan moittorin hätäjäähdytys ei ole käynnissä. Muutoin vaihdosta ei ole hyötyä.
Nykyiset: Volvo V90 D3 AWD -17/18

Menneet: Skoda Octavia RS TDI -15, MB E 250CDI AMG -13, MB E 350CDI AMG -12,Volvo V70 D3 aut. 2013, Volvo V70 2.4D A -05, Volvo V70 2.5T AWD man -97,  Volvo 850 2.5 10v stw -96, Volvo S40 2.0 -96, Renault Megane II Break 2.0 16v -04

Poissa Jouscar

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 335
  • www.vrcf.fi
Vs: 850 lämpötila-anturin vaihto.
« Vastaus #22 : 01.12.2015, 22:14:53 »
No mikä sen hätäjäähdytyksen kytkee päälle jos järjestelmässä ei ole vikakoodia ja  härövalo ei pala

Poissa Jouscar

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 335
  • www.vrcf.fi
Vs: 850 lämpötila-anturin vaihto.
« Vastaus #23 : 02.12.2015, 15:17:57 »
Termostaatti vaihdettu ja lämmöt nousee ajossa n 86 asteeseen.
Johtopäätelmä, en tiedä pitääkö ollenkaan kuti.
Termarikopan kun oli "rikki" ja lämmöt ei nousseet riittävästi moottorin usean minuutin käyttämisen jälkeen auto ilmoitti että Lämpötila ongelma  :2funny:

 

Samppasport  Futurez