0
Etusivu
Ohjeet
Haku
Kalenteri
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hei Vieras!
Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit
Korjaamo ja yleistekniikka
Etu- ja nelivetoiset
S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90
Volvo S60, 2002 Takaiskareiden yläpäät
« edellinen
seuraava »
Tulostusversio
1
Siirry alas
Volvo S60, 2002 Takaiskareiden yläpäät
2 Vastauksia
1348 Lukukerrat
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Apupoika
De Luxe
Viestejä: 61
Sillälailla
Volvo S60, 2002 Takaiskareiden yläpäät
«
:
15.02.2016, 13:19:46 »
Volvo S60 takaiskarin yläpää, välystä liikaa jo.
Onko kokemuksia, saako vaihdettua yläpään ilman että irroittaa jousen?
Saako ujuteltua jotenkin jousen välistä?
Helpolla kun yrittää päästä
Kirjattu
Nykyinen: S60 D5, -02 Tomaatti
Entiset: Volvo S40, -00 ja -96
Miksi voimalaitoksissa käytetään Diesel-moottoreita? -Muutenhan ne olisi pelkkiä laitoksia.
Itsok
Grand Luxe Touring
Viestejä: 772
www.vrcf.fi
Vs: Volvo S60, 2002 Takaiskareiden yläpäät
«
Vastaus #1 :
15.02.2016, 14:11:51 »
Iskarin irrotus riittää. Kulma kun on ilmassa ja jousi pitkänä niin mahtuu tulemaan jousen välistä.
Kirjattu
Apupoika
De Luxe
Viestejä: 61
Sillälailla
Vs: Volvo S60, 2002 Takaiskareiden yläpäät
«
Vastaus #2 :
16.02.2016, 01:55:06 »
Tämä helpottaa asiaa huomattavasti.
Varsin ikävää kuunella paukahtelua Volvossa.
Kiitos vastauksesta!
Kirjattu
Nykyinen: S60 D5, -02 Tomaatti
Entiset: Volvo S40, -00 ja -96
Miksi voimalaitoksissa käytetään Diesel-moottoreita? -Muutenhan ne olisi pelkkiä laitoksia.
Tulostusversio
1
Siirry ylös
« edellinen
seuraava »
Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit
Korjaamo ja yleistekniikka
Etu- ja nelivetoiset
S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90
Volvo S60, 2002 Takaiskareiden yläpäät