Samppasport  Futurez

XC60 vänkärin puolen sivupeili

• 5 Vastauksia
  • 3443 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Niclashki

• VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Luxe Touring
  • www.vrcf.fi
XC60 vänkärin puolen sivupeili
« : 04.12.2015, 07:47:11 »
Huomasin tossa ekoina pakkasaamuina (kyllä jopa etelässä on ollut pakkasta jo!), että apukuskinpuolen sivupeili ei lämpene/sula. Mittailin johdot yms. Vaikuttaisi peilin lasin vastus sökölle. Onko kellään tietoa peilin osanumeroa? Entä onko miten paha rasti vaihtaa/irroittaa, ilman että hajottaa samalla muita kiinnikkeitä?
V90 T8 2020 Inscription

Poissa Turbo mania

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
Vs: XC60 vänkärin puolen sivupeili
« Vastaus #1 : 09.12.2015, 21:14:54 »
Itse vänkäsin peilin irti leveämmällä lastalla ja ei sieltä mitään hajonnut.... korkeintaan vaara että hyppää lattialle/maahan.
Mulla oli ainakin syönnyt peilin sisärakenteet johdot poikki peilien koria vasten kääntötoiminto avattaessa/lukittaessa ovet.

Poissa Niclashki

• VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Luxe Touring
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #2 : 10.12.2015, 10:13:34 »
Mä vähän pelkään samaa itsekin... Koska välillä Blis ilmoittaa nykyään, että kamera peitossa ja menee tilttiin. Auton uudelleen käynnistys vain auttaa. Blis kamera on täysin puhdas ollut. Onko miten paha rasti purkaa peili silleen, että näkee nämä johdot? Ja onko sille olemassa johtosarjaa valmiina?
V90 T8 2020 Inscription

Poissa Turbo mania

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #3 : 11.12.2015, 09:03:12 »
Mä sain just kaivettua johdot sen verran esille että sain juotettua ne uudestaan ja kutistesukat päälle.... volvolta sanoivat silloin 2v takaperin että se olisi koko oven johtosarja..... nythän se voi olla jo että saa pelkkään peiliin.
mulla on pelannu sen jälkeen ja otin asetuksista varmuudeksi peilin käännön pois päältä.

Poissa Niclashki

• VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Luxe Touring
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #4 : 11.12.2015, 12:19:05 »
Kiitos tiedosta. Pitääkin tossa joulupyhinä ruveta askartelemaan :D
V90 T8 2020 Inscription

Poissa rhah

• Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #5 : 01.01.2016, 21:46:20 »
Peilin saa helposti irti kun auto on lämpimässä (muoviosat joustavammat) ja peili painettu tai säädetty auton korin puoleisesta päästä sisään.
Sitten ulkoreunaan tulevaan rakoon sormet leveältä alueelta ja varovaisesti heilutellen peili irtoaa kiinnikkeistään.
Jos peilin säädöt eivät pelaa niin minulta löytyi molemmin puolin ongelma oven verhouksen sisällä olevasta peilin ohjauskaapelin liittimestä.
Runkoliitin ylöspäin ja kondessi vesi pääsee peilille menevän johdon kautta liitimeen ja hapettaa hentoiset kontaktipinnat.
Laitoin liittimen pinneihin tähän tarkoitukseen soveltuvaa erikoisöljyä ja kaikki ongelmat katosivat.

Elekma  Autoracing