Käyntiin lähti! Volvon korjaamokäsikirjasta katoin virranjakajan akselin asennon kun ykköspytty on ykk:ssa,oli 2 hammasta pielessä.
Sitten seurasin jotain ohjetta minkä netistä löysin että miten saa ennakon säädettyä niin että auton pitäisi startata, Sitten faija avuksi suihkimaan starttisprayta kaasareihin samalla kun sahaan ja avot!
Olin jo vaihtamassa vakio strömppää paikoilleen kun mietin "äh, soitan faijan talliin suihkimaan tota starttispraytä ennenkun vaihan kaasarit"
Pienen säätelyn jälkeen löytyi jonkinlainen tyhjäkäynti, käytin paikallaan reilu 20 min 2000-3000 rmp ja sitten sisäänajamaan nokkaa!
Jonkinlaisissa säädöissä on kun pystyy ajamaan ainakin 1500-4000 rpm välillä puolikaasulla ja alle, muita kierroslukuja en ole koittanut enkä ole täyskaasulla kiihdytellyt (no kerran oli pakko

).
Ei näillä kierrosluvuilla nakuta, yski kaasareista eikä pauku putkessa, hyvä lähtökohta!
En tiiä miks tota f-nokkaa on haukuttu, sillä + kevennetyllä vauhtipyörällä ei ole mitään ongelmia ajaa, tyytyväinen olen vaikka tämä on mun käyttöauto. Kiitos kaikille jotka jelppi!