Elekma  Autoracing

B23A > B23E (kaasarista ruiskuksi)

  • 33 Vastauksia
  • 17214 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa janekki

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 89
  • -Team Karvavako Racing-
Vs: B23A > B23E (kaasarista ruiskuksi)
« Vastaus #30 : 25.09.2012, 19:55:08 »
bensapuolesta sen verran että itehän ratkasin bensansaannin vastaavassa swapissa(b200k->b200e) laittamalla motonetin yleismallisen siirtopumpun, välisäiliön ja sen perään painepumpun. Ei tarvinnu kajota mätään tankkilaitteeseen.

Poissa perttu

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 105
  • moparman@luukku.com
Vs: B23A > B23E (kaasarista ruiskuksi)
« Vastaus #31 : 25.09.2012, 20:51:56 »
Ei se välttämättä tarvi välisäiliötä
Useamman "kartanon"herra

Poissa janekki

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 89
  • -Team Karvavako Racing-
Vs: B23A > B23E (kaasarista ruiskuksi)
« Vastaus #32 : 25.09.2012, 20:59:49 »
Ei se välttämättä tarvi välisäiliötä
ei niin, ei vaan ollu ihan varmuutta riittääkö siirtopumpun tuotto sille painepumpulle niin välisäiliö väliin ja koneelta bensan paluu kanssa välisäiliöön ja säiliön yläreunasta paluu tankkiin, eipähä ainakaa kavitoi 8)

Poissa exclusive

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1009
  • www.vrcf.fi
Vs: B23A > B23E (kaasarista ruiskuksi)
« Vastaus #33 : 15.11.2012, 20:47:43 »
en tiedä onko kommenttini oikeassa topicissa mutta kyselisin juurikin tuohon "kaasarista ruiskuksi" liittyviä vinkkejä.
Eli aihio on allekirjotuksen volvo ja siihen olen meinannut LH jettiä ettei olisi niin janoinen, lisäksi ahtaminen mielessä. Olisi pari epäkohtaa koskien tuota ruiskun asennusta, niinkuin olen ymmärtänyt, johtosarjan pitää nimenomaan olla 240 että sopii mutta onko tuossa -86 B200k koneessa paikkaa kampuran tunnistimelle ja miten olette toteuttaneet kaasarin tankkia ruiskun kanssa (keruusäiliö+2 pumppua)?
Volvo 940 -94 2.4 TDic -käyttöauto- /// Volvo 240 -83 -projekti- ///  Nissan micra b19+m45 -jm- /// volvo 360 b200+m47 -jm- /// opel corsa 2.0 16V -jm-

 

Proturbo  Autodiagnoosi