Kuuluuko tuossa autossa olla jäähdytysneste järjestelmässä painetta vai ei?
Eli kun kone oletettavasti lämmin(ylä ja alavesi letkut kuumat), niin kuuluuko olla painetta vai ei?
Omassa ei ole kuulu kuin pieni sihaus, kun raottaa paisarin korkkia varovasti ja avaa sitten.
Aikaisemmissa kulkupeleissä(Opel) ollut reilusti painetta ja autot toimineet moitteitta niiltä osin. Mutta tuossa ei tunnu olevan painetta pahemmin.
Vai kuuluuko se tämän koneen ominaisuuksiin ettei painetta ole pahemmin?
Ongelmana on se ettei tule tarpeeksi kuumaa ilmaa sisälle vaikka kone lämmin. Sisällä kyllä tarkenee, mutta ei ole kuuma. Ikkunoista ei sula jäät pois vaikka on täysillä lämmönsäätö ja puhallusta varmasti tarpeeksi. Ennen remppaa tarkeni 22 asteen säädöllä kaikilla pakkaskeleillä.
Onko tuossa autossa kiertovesipumppua, jos ei ole polttoaine käyttöistä lisälämmitintä? ja jos on tuollainen kiertovesipumppu, niin se varmaan surisee heti kun virrat kääntää päälle, vaikka ei auto käynnissä?
Juuri tehty jakopää ja vesipumppu+termari. Vesipumppu Graf ja termari Gates. Rempan jälkeen ajettu noin 180km ja polttoaineen kulutus noussut kanssa noin 2-3 litralla 100/km.