on luettu ja ohjeet tulostettu hansikas lokerikkoon

tosin tänään havaittiin että mahdollinen vika saattaa sittenkin olla imm vaikka on uusi laite

edellinen omistaja on saattanut asentaan väärän imm ja katoin sitten siittä numeron uusiessani sitä, nyt kun netistä löysin auton tiedoilla numeron on se eri kuin autossa kiinni oleva imm

asiaa pitää siis selvitellä lisää ja katsoa jospa vika poistuisi viimein kokonaan. yläkierroksilla käynti/kulku parani anturin vaihtuessa eli ei mennyt sekään hukkaan. Tästä 9 satkusta tehtään vielä soiva peli vaikka väkisin

kovasti vain yrittää vastaan potkia

vikakoodin mukaan 1-2-1 eli imm olis jotain vikaa ei vaan oikein käsittänyt että voi olla väärä laite siis jos on

ainakin vikakoodin mukaan jotain on pielessä. tosin myös kierrosluku mittari elää omaa mailmaansa miten sattuu eli siihenkin pitää löytää korjaus keino kunhan kone alkaa käydä oikealla tavalla ensin.