En tiedä, mitenkä teikäläiset on näitä korjaus töitä vältelly (kaikin mahollisin keinoin jotta auto varmasti leviää kerralla kunnolla käsiin?
), mutta kyllä mulla vaan tulee mieleen ensimmäisenä korjata omassa autossa pienempikin vika, kuin peitellä sitä jollain **skalla 
Et vieläkään oikein ymmärtänyt tätä pointtia, jota haettiin.
Siis jos auto toimii 100% tuolla mineraaliöljyllä, joka on hieman paksumpaa (+edullisempaa) ja pysyy moottorin sisällä ja voitelee aivan varmasti sen verran hyvin kuin tälläistä Volvon antiikkikonetta voidella pitää, niin miksi on pakko väkisin tunkea sinne sitä vettäkin ohuempaa täyssynteettistä öljyä, jonka käytön takia on pakko vaihtaa tiivisteet samalla käyttöautona toimivasta autosta? Eli laittaa auto seisomaan remontin ajaksi ihan vain sen takia, että saa autoon:
- Kalliimpaa öljyä
- Yhtä hyvin toimivaa öljyä ( Volvon kone ei tiedä mitä siellä pyörii)
- Saada aikaan mahdollisesti väärin asennettu tiiviste (tuntuu aika monelle sattuvan)
- Jo valmiina kovettuneen ja vuotavan Motonetin Scantec-tiivisteen (originaalit maksavat sinisellä tiskillä saman verran kuin keskiverto 240 Nettiautossa)
Lista on loputon. Tietysti jos on ylimääräistä aikaa, eikä viihdy kotona, niin mikäs siinä. Meitä on niin moneen junaan ja moni jää ihan asemallekin!