RallyBaron  Samppasport

T4 nestekierto

  • 3 Vastauksia
  • 864 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jpy

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 5
  • www.vrcf.fi
T4 nestekierto
« : 24.01.2016, 20:08:11 »
En oo varma kuuluuko tää ny tänne mutta minkä takia t4 ssa menee paisuntasäiliön ylivuotoletku ylävesiltekuun? Eikö sen pitäis alkaa keräämään painetta järjestelmään kun ei korkissakaan oo vissiin huohotinta. Oli entisen omistajan toimesta vettä vähän liikaa niin jäätyi syyläri ja sylki nesteet ulos syylärin ja ylävesiletkun välistä. >:(

Poissa connyl

  • Tinasotilas
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 208
  • Recycle Racing #08
Vs: T4 nestekierto
« Vastaus #1 : 25.01.2016, 20:06:01 »
X40 Volvoissa on suljettujärjestelmä, salli korkeampi lämpötiloja.

Poissa Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5759
  • www.vrcf.fi
Vs: T4 nestekierto
« Vastaus #2 : 25.01.2016, 20:13:17 »
On siinä paisuntasäiliön korkissa tietystä paineesta avautuva venttiili. Voihan se olla jumissa tai jäässä.
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Poissa jpy

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 5
  • www.vrcf.fi
Vs: T4 nestekierto
« Vastaus #3 : 25.01.2016, 22:41:04 »
Noo mulla oli vaihettu ylävesiletkun se kulma kohta mihin se ylivuotoletku menee normaaliin putken pätkään ja ylivuotoletku tyhjentää maahan. Oli muuten se ylivuotoletku tulpattu. Kieneekö haitaks jos sen jättää nuin? Paremminhan se huohottaa kuitenki vai tulppaanko sen ylivuotoletkun taas?

 

Puotilan autokorjaamo  RallyBaron