Terve.
-Onkohan mahdollista että ko.laatikko kärsi hieman öljynsaannista kun nyt auton käynnistelin parin päivän seisonnan jälkeen pakkasen pyöriessä -25-30 asteen välillä.. Ääntä en osaa selittää miltä se kuulosti mutta laatikosta se tuli ja ääni muuttui kun vaihdevalitsinta siirsi pykälältä toiselle.. Autolla ajettu 230tkm. Laatikkoon olen vaihtanut öljyt kahden vuoden aikana (16tkm ajettu tuona aikana) kolmesti huuhtelemalla., viimeksi puoli vuotta sitten.. öljynä TB fluid E. Laatikkoon ei ole vaihdettu suodatinta.. Onkohan mahdollista että suodatin on niin tukossa että pakkasilla rupeasi takkuilemaan tuo öljyn saanti..?
-Nyt kun tuo pakkanen hieman meinaa kurittaa kalustoa niin mietin sellaista vaihtoehtoa että voisiko esim.ardicin pakoputkea jatkaa sen verran että ardicin ollessa käynnissä niin pakokaasut lämmittäis laatikon öljypohjaa tai jotakin sivua..? Ardicci ns.originel paikalla eli pystyssä syyläripaketissa. Aiheuttaako pakoputken jatkaminen esim.toiminta häiriöitä ardicciin..?
-Ja vielä mahdollisia pakoputkimurheita: olin katsovinani että välipönttö vuotais takapäästä.. Monesti käynyt niin että joku osa jos putkistosta vuotaa niin tilalle tulee vähän hengittävämpi rööri... elikkäs cat-back tulis vain kysymykseen., Simons:lla tekeekö mitään? (Simonssia olen kyllä muissa merkeissä käyttänyt) JT-tuning taitaa mennä yli budjetin... Rakentamaan en putkistoa ala.. (ei tiloja, eikä hitsikonetta..) Mielipiteitä..