Varmasti tavallisin kysymys koskien 200 sarjaa.

Lue tämä moottori FAQ osio läpi ennen lisäkyssäreitä:
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?board=63.0Ja voimansiirto:
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?board=65.0B200K on ns "vinokone" tai "punakone", tulee koneen vinoon asennuksesta ja punaisesta väristä nuo nimitykset.
B200 koneen tilalle sopivat samaan laatikkoon ja kannakkeisiin B17, B19, B21, B23, B200, B230. 16v B204 ja B234 ovat eri kannakkeilla, sama kytkinkaaveli kuitenkin.
Sähköt otat suoraan vaikka, fiksu jos olet, laitat esim B230FT 8v 2,3L turbokoneen jossa 165hv, menee päästöistä läpi ja käy helposti paikalleen. FK loppuinen on sama kone, vaan että 135hv ja eri hukkaportin kello (0,5 vs 0,3bar). FT löytyy 700 ja 900 sarjoista, FK vain 900 sarjasta 1995->. Nuo molemmat kestävät n.400hv ahtimen, suuttimien ja IC:n vaihdolla (JOS FT kone on n.1990-> vahvoilla 13mm kiertokangilla, FK:ssa nuo on aina), tosin sitä vakio M4x laatikko ei kestä (tai oikeammin yli 400Nm vääntöä joka tuosta turbokoneesta sit irtoaa), vaan tarttet M90 lootan ja tottakai kestävän kytkimen, mikäli et kallistu AW7x automaatin puolelle.
Tietoa foorumilta löytyy näistä hommista mielin määrin, ja mietinkin, miks