Futurez  Kulkukoira

V70 mk1 FKS 60/40 madallusjousiin TUV lappusta.. mistä saa ?

• 13 Vastauksia
  • 2486 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Kilsberi

• De Luxe
  • *
Moro

Tuli laitettua käytetyt otsikonmukaiset madallusjouset.Pitäisi leimalla käyttää, mutta  puuttuu TUV lappunen.

Kenelläkään semmoista taikka mistä saisi ?

Kiitokset etukäteen  :)
V70 T5 -99

Poissa hukka

• Hukkapätkä
  • Turbo
    • Mun V70
Tarviiko tuon ikäisessä enään edes lappuja katsastuksessa?
850 -96 ei ainakaan tarvitse.
V70 mk1. Tdi+man. 1998.

Poissa volvertti75

• Grand Luxe
  • **
  • www.vrcf.fi
Tarviiko tuon ikäisessä enään edes lappuja katsastuksessa?
850 -96 ei ainakaan tarvitse.
Ainakin mulla vaativat pari vuotta sitten laput (onneksi olivat tallessa hanskakotelossa) vm 97 v70 kun hoksasivat että auto on madallettu että auto pitää muutoskatsastaa vaikka ed omistajalla oli ollut samat madallus jouset ja minäkin kerkesin katsastaa pari kertaa ilman muutosta eu kuulemma ruvennu vaatimaan vanhoistakin autoista, näin katsuri väitti kun kyselin että miksi nyt yht äkkiä pitää muutoskatsastaa . En tosin tiiä mistä vuosimallista alkaen pitää muutoskatsastaa jouset  :o
ei se niin mene ettei jotenni mene
volvo v70 t mk1 volvo v70 mk1 tdi paku
volvo 740 deeku
nissan king cab 4x4

Poissa hukka

• Hukkapätkä
  • Turbo
    • Mun V70
Laki muuttui viime syksynä.
V70 mk1. Tdi+man. 1998.

Poissa volvertti75

• Grand Luxe
  • **
  • www.vrcf.fi
Laki muuttui viime syksynä.
Niin on vissiin muuttunna mutta se oli toissa kesänä koska käytin auton viime heinäkuussa eri kats toimipisteessä liekkö katsuri puhunu höpöjä mutta jokatapauksessa piti muutoskatsastaa ja olla laput.  :)
ei se niin mene ettei jotenni mene
volvo v70 t mk1 volvo v70 mk1 tdi paku
volvo 740 deeku
nissan king cab 4x4

Poissa Kilsberi

• De Luxe
  • *
Joo .. Kyllä ne vaatii jotain lippustalappusta. Ei tarvitse välttämättä olla FKS jousille toi lappu, kun  jousista kulunut senverran teksitit pois..

Anyone ?
V70 T5 -99

Poissa hukka

• Hukkapätkä
  • Turbo
    • Mun V70
Emännän 850 lappuja ei vaadittu.
Mutta pitää muutoskatsastaa.
V70 mk1. Tdi+man. 1998.

Poissa pomo

• Group A
  • KOFF ROCK!!
Jos nyt en kauheesti väärin muista, niin vanhalla tavalla X70 vaati aina sen tuv lappusen. Muutoskatsastushan vaaditaan aina. Nykyään pitäisi riittää vain se todistus että ne jouset on sopivat kys. autoon.
Noihin 60/40 setteihin ei Volvoon kovin paljoo ollu TUV lappusia. Joten aloittajalta kysyn että minkä väriset jouset ne on? Vois koittaa katsastella Lesjön 40/40 papereilla, sellaset saat multa.

Poissa Kilsberi

• De Luxe
  • *
Punaiset jouset. Jostain sai kyllä suoraan printattua noita lappusia, mutten löydä kyllä mistään.

V70 T5 -99

Poissa pomo

• Group A
  • KOFF ROCK!!
Punaiset jouset. Jostain sai kyllä suoraan printattua noita lappusia, mutten löydä kyllä mistään.
http://mekocat.mekonomen.com/Images/MasterCopy/Info/11-968428.pdf
Tuo kävi ennen kaikkiin muihin paitsi automaatti dieseliin. Etuakselipaino ei riitä. Mulla on tallessa isommalle painolle oleva sama lappu.

Poissa Kilsberi

• De Luxe
  • *
Mitenköhän tarkkaan ne noi laput  kattoo nykyään... tai riippuu inssistä.Joskus kävin muutoskatsastaa jousien takia ja ulkona vaan katto, ettei ota mihinkään kiinni  :D
V70 T5 -99

Poissa pomo

• Group A
  • KOFF ROCK!!
Mitenköhän tarkkaan ne noi laput  kattoo nykyään... tai riippuu inssistä.Joskus kävin muutoskatsastaa jousien takia ja ulkona vaan katto, ettei ota mihinkään kiinni  :D
Konttorista kiinni.
Mä kun katsastin ton MK2:n, niin sanottiin että kunhan on jotkut laput. Lesjön papereilla sit FK:n jouset katsastettiin.

Poissa kenppi

• Grand Luxe
  • **
  • www.vrcf.fi
Pyöränkulmista tarvitsee myös esittää lappu, josta näkee että ovat ohjearvojen sisällä. Muuten ei saa jousia muutoskatsastettua.

Poissa Kilsberi

• De Luxe
  • *
Pyöränkulmista tarvitsee myös esittää lappu, josta näkee että ovat ohjearvojen sisällä. Muuten ei saa jousia muutoskatsastettua.

Joo.. Se pitää hoitaa ennen leimaa, mut oikeat laput kun sais jostain, niin avot !
V70 T5 -99

Elekma  Autoracing