Tuo öljyn määrä ja sijainti jakopäässä tuo mulle yhden vuotopaikan mieleen, joka voisi olla aika todennäköinen, eli mäntien jäähdytysruiskujen venttiili, on ruuvattavissa irti ihan ulkoisesti, sijainti on kuvan osoittamassa suunnassa, kanta on 21 tai 24mm (en ihan tarkkaan muista) 6-kulmainen, eli kiintoavaimella tai hylsyllä aukeaa.
Jos ei halua purkaa jakopäätä ja nokka-akselin pyöriä pois edestä, että saa tuon taustamuovin pois, niin tuosta muovista voi pienen palan katkaista pois siitä venttiilin edestä, jos se nyt edessä siinä oli, kuten muistelen.

Tarkasta myös tuo vvt-pyörä (eli pakonokka-akselin hammaspyörä) ettei sen takaa tule öljy, kerran yhdestä vuoti tuo pyörä niin paljon, että öljynpaineet katoili kannesta kokoaika.
Jos jakoremmissä on vähänkään öljyä, olisi se vaihdettava hyvin pikaiseen, alkaa kumi venymään ja remmi hyppää rattailla.