mihin nämä tulisi kytkeä 740 sähköihin? kaavioita olen koittanut etsiä lh2.2 740volvoon mutta joko en hae oikeilla hakusanoilla tai sitten muuten vain löydän puutteellisia kaavioita??

tässä vielä kyseinen liitin(?)

Kyseistä liitintä en varsinaisesti kytkis mihinkään, koska sulla on sähköruutallisessa on B-pumpun rele valmiina. Raksin ite tuon kylmänviileesti pois ja releeseen menevät piuhat liitin autossa jo valmiiksi olleeseen bensapumpun releeseen. Ainakin motikan releessä on alunperin erilainen kytkis, joten tarkkana sen suhteen. Piuhojen paikkoja pystyy muuttamaan siinä relepistokkeessa.
Mulla oli se uudempi 11pin johtis. Siinä jäi silpomisen jälkeen kytkettäväksi muistaakseeni sininen "heräte", pari jatkuvan virran tarvitsevaa johtoa, lambdan lämmityksen johto ja nopeustieto. Ei siis juuri mitään.
Mihin nämä kuuluu? (lh2.4 240)

Oletan että tuo liitin tulee ~30cm johdonpätkän päähän ja koostuu neljästä johdosta + sähköteippi. Siinä tapauksessa se on vikakoodin lukijan liitin. Se ledihässäkkä kiinnittyy tuohon ja homma pelaa.
? (lh2.4 240)

Tämä liitin lienee "keskellä" johtosarjaa? YKK-anturin liittimen vieressä? Jos näin niin siihen tulee moottorin muut härdellit
Punanen = Laturin heräte
Musta = Öljynpaine
Keltanen = Lämpöanturi
Kelta-Sininen = Startin heräte
(Ulkomuistista = Ei takuuta)
Seiskaan löytyy vastaava liitin kuskin iskaritornin seudulta ainakin Moticcalaisessa. Vanhasta seiskan johtiksesta kannattaa johtiksesta voi tehdä välijohdon jonka sitten kolvailee tuohon. Ainoastaan lämpömittarille menevä tarvii seivästää sellaisenaan seiskan sarjasta, koska siinä on kaksinapainen vs 240 on yhdellä. Seiskan liittimen värikoodit olis tallissa ruutupaperilla...
Seiskan oma tässä kuvassa
L Kuvalinkkimihin liittyvä rele? Nelijohtoinen liitin. Menee 740 johtosarjassa eikä löydy ainakaan vapari 240 johtosarjassa.. löytyy myös turbo 940 kuljettajan puolelta iskarin yläpään läheisyydestä. 7/9 srj johtosarjoissa menee kylläkin muutakin kuin moottorinohjauksen johdot..

"Radio interference suppression" tjsp. Periaatteessa rele, jolla ruokitaan sumut ja ainakin moticassa syttypurnukka. Kytkis kertoo tarkemmin. Tuon voi raksia pois, teipata johdonpäät ja piilottaa petoksen jäljelle jäävään johtikseen. Esiintyy sähkökaavioissa numerolla 464
Onko kellään tietoa vaatiiko tuo F johtosarja muita muokkauksia FTseen kytkettäessä? 
Kaikennäköiset ohjeet/linkit/kuvat/apu tervetullutta. En ole selvästikkään ainut joka tälläistä on ollut tekemässä, mutta tän foorumin lh2.2->lh2.4 projekteista melkeimpä kaikki ilmeisesti jääneet puolitiehen..
Kiitokset 
Sisätilassa saa vähän harrastaa kolvijumppaa, mutta ei mitään mahdotonta. Näin jälkeenpäin aateltuna en olis välttämättä lähtenyt vaihtamaan koko johtista, vaan sovittanut kaks piste nelkin tuohon alkuperäseen johtosarjaan. Näin aion tehdä oman autoni kohdalla, jossa on tiedossa 2.1->2.4 jumppa mahdollisimman pian...

Motronic -> LH muutoksesta mulla on jotain kuviakin arkistoissa. Voin niitä kasailla sunnuntaina tai maanantaina, jos tarve.
Suosittelen tulostamaan täältä auton omat sähkökaaviot ja vaikka vielä vertailuksi B230FT:n
http://www.autoelectric.ru/auto/volvo/740/1989/740-89.htmKakkosnelkin kuvia ei muistaakseeni tarvitse kuin nämä:
RuiskupurkkiSytkäpurkki