0
Etusivu
Ohjeet
Haku
Kalenteri
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hei Vieras!
Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit
Korjaamo ja yleistekniikka
Takavetoiset
700, 900 & S/V90
B200E-->B230E
« edellinen
seuraava »
Tulostusversio
1
Siirry alas
B200E-->B230E
4 Vastauksia
1311 Lukukerrat
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
VolvoTollo
Luxe
Viestejä: 2
www.vrcf.fi
B200E-->B230E
«
:
29.04.2011, 23:01:39 »
Mahtaakohan tuo B200E:n K-Jet:ti riittää tuotoiltaan 2.3 alakerralle? Ja jos ei niin onko mitään tee-se-itse miehen vinkkejä? Riittääkö suuttimien vaihto?
Kirjattu
Ko_Zo
Luxe
Viestejä: 2
www.vrcf.fi
Vs: B200E-->B230E
«
Vastaus #1 :
01.03.2016, 15:39:26 »
Niin tuliko tähän mitään vastausta koskaan? Itsellä olisi mahdollisesti samanlainen projekti tulossa.
Kirjattu
The_OttoB
Grand Touring
Viestejä: 2446
www.vrcf.fi
Vs: B200E-->B230E
«
Vastaus #2 :
01.03.2016, 16:17:24 »
Vahva arvaus että toimii ihan hyvin. Syttyboksi menee eri numerolla mutta erot saattaa olla aika pieniä.
Kirjattu
1000 LH-miestä puhuu autonsa lastuttamisesta ja niistä 100 saa ostettua lastun. 10 polttaa omansa. Vain yksi on nopein. Kaksitoista.
Ko_Zo
Luxe
Viestejä: 2
www.vrcf.fi
Vs: B200E-->B230E
«
Vastaus #3 :
01.03.2016, 16:25:26 »
Mitäköhän mahdetaam noin yleisesti pyytää tommosesta b230e boksista? Ja mitä muita modifikaatioita tarvii tehä tommoseen vaihtoon?
Kirjattu
The_OttoB
Grand Touring
Viestejä: 2446
www.vrcf.fi
Vs: B200E-->B230E
«
Vastaus #4 :
02.03.2016, 21:32:21 »
Ai niin oletin että kyseessa on 700-sarjalainen. Voihan auto olla 360 tai 240. Kaikissa eri himmelit.
Kirjattu
1000 LH-miestä puhuu autonsa lastuttamisesta ja niistä 100 saa ostettua lastun. 10 polttaa omansa. Vain yksi on nopein. Kaksitoista.
Tulostusversio
1
Siirry ylös
« edellinen
seuraava »
Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit
Korjaamo ja yleistekniikka
Takavetoiset
700, 900 & S/V90
B200E-->B230E