Joo elikkä aiemmin oli semmonen vika, että ilmastointi vuoti tyhjäksi huoltoliittimestä, vaihdoin sinne uuden venttiilin ja samalla uuden kuivaimen. Ei siis vuotanut mistään muualta kuin siitä liittimestä. Nyt uudella kuivaimella pisti typpeä järjestelmään ja paine putosi 20-15bar reilussa minuutissa.
Saippuavettä mutteriliitoksiin ja alkoi kuplimaan. Kiristin kaikki 3 mutteria ja uudestaan 20bar eikä kuplinut, silti vuoti mutta hitaammin. Voiko vielä nuo vuotaa vaikka ei kuplinutkaan? Ajattelin jos ottaisi irti ja rasvaisi o renkaat kunnolla ja pistäisi vielä vaikka kierreteippiä liitoksiin. Ei huvittaisi joka päivä käydä testaamassa ja pulittamassa käytännössä tyhjästä.. Täyttäisin sitten itse noilla vehkeillä mitä usassa käyttävät paljon..
Onko muilla ollut samanlaista ongelmaa?