Futurez  Kulkukoira

Hytkymisestä pysähdyksen yhteydessä

• 2 Vastauksia
  • 1155 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa mulugren

• Turbo
  • It is speed! Speed of hand, speed of mind
Hytkymisestä pysähdyksen yhteydessä
« : 19.05.2016, 11:31:47 »
Harmaakoppa v70 se vain jaksaa hytkyä. Olenko tosiaan onkelmineni yksi? Hiljattain olin parkissa renkaat jonkun verran käännettynä ja löysäsin jalan jarrulta ja auto valui ehkä puolisen metriä hitusen kaltevalla pinnalla. Minulla kun on tämä perversio tunnustella jarrujen laahausta aika ajoin. Jokatapauksessa, kun pysäytin auton tuon puolen metrin etanavauhtisen valumisen päätteeksi jarrulla niin auto hytkyi sekunttitolkulla. Jossain on pahasti väljää mutta eipä ole katsastuksissa valitettu. Alatukivarren puslatkaan ei ole rikki. Tuollalailla renkaat käännettynä hytkyminen jatkui paljon pitempään kuin että renkaat suorassa. Aika erikoinen ilmiö. En ole tämmöiseen ennen törmännyt
"We are either kings or pawns of men" ~Napoleon Bonaparte

Poissa -jadi-

• Hors d'âge
  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Touring
Vs: Hytkymisestä pysähdyksen yhteydessä
« Vastaus #1 : 19.05.2016, 11:50:35 »
Huomannut saman asian ja yks'oikosesti ajateltuna, että renkaat käännettynä hytkymistä pääsee tapahtumaan myös vaakasuunnassa johtuen sivujen löysyydestä, renkaat suorassa vain ylös-alas.
-"Kyllä sä oot sitte kultane, kun järjestät ns. tuntemattomille uskomattoman hyvän mielen."
- KIITOS!
-----
Слава Україні!    https://www.youtube.com/watch?v=izquEYtqXZo

Poissa mulugren

• Turbo
  • It is speed! Speed of hand, speed of mind
Vs: Hytkymisestä pysähdyksen yhteydessä
« Vastaus #2 : 19.05.2016, 14:38:57 »
En usko että renkaat ovat tässä osallisina paljoakaan. Talvirenkailla (15/65/195) tekee ihan samallalailla kuin kesärenkailla (16/55/205). Olisi ensimmäinen kerta minulle kun renkaat noin löysiä olisivat. Ja hytkyminen nimenomaan on vaakatasoista. Kyse ei siis ole minkäänsortin keinumisesta joka sitten ois iskariosaston asia. Mulla muuten on uudet takaiskarit. Teki samaa kyllä vanhoillakin. Tehnyt kokoajan kun auto mulla ollut
« Viimeksi muokattu: 19.05.2016, 14:41:31 kirjoittanut mulugren »
"We are either kings or pawns of men" ~Napoleon Bonaparte

Autodiagnoosi  Carcom Oy