Elikkä: Volvo 740 B230K pierburgin kaasarilla oleva yksilö, ja onko polttoaineen siirtopumpun merkki nyt sofabex? Tuossa pitkään jo raaka polttoaineen haju haissut pellin alla enkä vikaa löytynyt, kun välillä ei haissut lainkaan. Nyt yks päivä kylmän koneen starttasin, konepelti auki ja huomasin että per**le sehän kusee ilmeisesti siirtopumpun välistä oikeen suihkuna raakaa polttoainetta konehuoneeseen (ilmeisesti välillä?). Ja yksi siirtopumpuista näytti olevan kaasuttimen alla tai lähempänä keulaa, lohkossa kiinni. Vai olenko täysin väärässä? Ja toisena vikana, kun leijuttaa nyt tyhjäkäyntikierroksia 1500-1700 paikkeilla, eli imuvuoto ilmeisesti TAI siirtopumpun välistä kusee ainetta niin paljon pihalle, että kone saa juuri siksi enemmän ilmaa suhteessa bensaa, jolloin kierrosten leijuminen ilmenee. Kertokaa työ kokeneemmat mitä lähteä tsekkaamaan, vaiko uutta tiivistettä pumppuun vaiko uusi pumppu?
-Daniel