Hiukan vastahakoisesti ottivat takaisin pajalle löystääkseen hihnaa. "Kyllä se on sen kiristimen asteikon mukaan laitettu, että ei pitäisi joutua löystämään, mutta katotaan nyt sitten." Hauska vastaus sinänsä, niinkuin SPK totesikin, niin tuohan on erittäin karkean näköinen asteikko mikä sieltä löytyy. Eli kyllähän siinä kokeneemmallakin voi vahingossa hihna liian kireälle jäädä, mutta ei kai se yhdenkään korjaamomiehen kiva ole alkaa omia "virheitään" ilmaiseksi korjaamaan.
Koittivat venyttää ensi viikolle, mutta sanoin että kyllä se on vielä tänään tehtävä

Editoin vielä tähän lopputuloksen jahka saan auton takaisin.
EDIT: Noniin. Hihnaa hiukan löystetty. Pientä samanmoista ääntä edelleen havaittavissa, voimistuu varsinkin jakohihnan ympärillä olevia muoveja hiukan liikuttelemalla. Mutta ei kai näitä äänettömäksi olla tehtykkään. Ujellus pääasiassa kuitenkin poissa, eikä nopealla testillä mitä ehti tehdä, ääntä enää kuulu hyttiin asti. Lisäksi ajettavuus parani aika huimasti. Liikkeellelähdössä ja vaihteiden vaihdon jälkeen tapahtunut nykiminen ja ylipäänsä omituinen kiihtyvyys hävisi kokonaan ja meno tasoittui. Lisäksi korjaamolta oikein pätevää toimintaa ja tekivät aurauskulmien säädön ilmaiseksi, kun oli hiukan pielessä

. Tällä hetkellä kelpaa minulle, eiköhän tuo kympin päästä käy essentialissa niin täytyy vielä sanoa, että tsekkaavat hihnan.
Kiitos osallistuneille.