Jaa, aika mielenkiintoista.. Onko vaihteiden päälle kytkeytymisessä eroa vs. Red line (MT-90?) ?
Meinasin ite nimittäin koittaa jossain vaiheessa Red line MT-90 öljyä ZF 260Z laatikossa, viimeistään huollon jälkeen (nyt jotku mobilin lootaöljyt muistaakseni..kyllähän se "toimii", mut voisiko paremminkin toimia
)
Niin ihan mielenkiintoista olisi tietää, millaisia muita eroja satut huomaamaan. 
En noista vanhemmista(?) askeista tiedä, kuulemma nekin kranttuja. Se tarrahan askissa noissa vanhemmissa päättää mitä laittaa ja yleensä tais olla atf? Toisissa taas varmaan mt-2.
Pistä mielummin oikeaa kuin redlineä. Yhdenkään (ford, volvo, vw, bmw joku vanha aski vm 86) askissa huomannut mitään eroa muuta kuin jäykkää kylmänä ja kallista. Joitakin parannuksia kytkeytymiseen tullut, mutta vaihtamalla kuuluvat UUDET öljyt on ollut aina parempi kokonaisuus.
Ainoa poikkeus nissanin aski mikä tungettiin 70% seoksella shockprooffia. Se tuntu paljon paremmalta, mutta tähän mennessäkin henk koht mielipiteellä parhaimman tuntuinen aski takapotkuista muutenkin. Sitä en tiedä pelastiko öljyt sen askin vai ei, kesäkäytössä kun kylmä tahmeutta ei ole niin siinä oli ok. Tosin ainoa näistä mitä "orkkiksella" koittanutkaan redlinen jälkeen...
Mutta edelleen nämä vaan mun kokemuksia.

Eli redlinellä full race tavoitteena voi toimia varauksella. Ja pitäisi kestää enemmän rattaiden välissä...

Mulla oli redlinen suosituksen mukaan tähän askiin mtl ja d4 atf 50/50 seos.
Boost (ja moni ulkomailla) suositteli royal purplen syncromaxia mutta maahantuojan vaihtuessa hinta (41e 0.9l) kipusi pilviin... Ei luonto anna periksi ostaa sitä.